Gå til innhold

Må man betale full SFO i august?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I fjor slapp jeg dette da barnet begynte i 1 klasse å ikke trengte plassen før uken før skolestart.

I år har jeg lang ferie. Dvs hun skal ikke bruke SFO i skoleferien i det hele tatt. De er ferdig 22 juni og begynner igjen 20 august. Skjønner at jeg må betale for resten av juni selv om hun har ferie. JUli er som vanlig betalingsfri mnd. Men må jeg betale for 1-19 august? Hun har jo plassen, men ferie, så må vel kanskje betale uansett. Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her betaler vi halvt i juni og august :)

Skrevet

Ja eg tror det!

Men betalingsrutinene er satt opp av kommunene og variere jo på reglene.

I tillegg er det privat drevne! Så dette bør du sjekke opp på din skole

Skrevet

På vår SFO får vi kun regning mens skolen er åpen. I alle ferier betaler man pr dag man benytter SFO.

Skrevet

På vår SFO får vi kun regning mens skolen er åpen. I alle ferier betaler man pr dag man benytter SFO.

Ok, det har jeg ikke hørt noe om før. Barnet mitt har hatt fri i alle skolens ferier(dvs høstferien, juleferien og vinterferien) men regningen har vært den samme.

I sommer skal hun ha 8 uker sammenhengende ferie, dvs 4 av ukene er SFO åpen og 4 uker er den stengt(hele juli). hadde vært greit å sluppet unna med 2525 kr for de 4 ukene vi ikke bruker SFO i sommer.

Kan jo høre med de, men regner vel med at vi hadde fått info om det.

H.I

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...