Anonym bruker Skrevet 30. mai 2012 #1 Skrevet 30. mai 2012 Nærhetren til Naturen! Frognerparken. Frogner! Lilletøyen Hageby! Bade plassene! Kolionihagene!
Gråsonen Skrevet 30. mai 2012 #3 Skrevet 30. mai 2012 Lillomarka Linnerudkollen Svarttjern Steinsbruvannet Grorudparken Alnsjøen Huk Hvervenbukta Sognsvann og parken rundt med bondegården og alle hestene Røverkollen, fantastisk tur! Området rundt HK Krigsskolen på Linderud. Kuer og sauer inngjerdet og masse flotte turområdet, både for familier og trening. OG jeg bare ELSKER 17 mai i Oslo, å få lov til å se HK Garden sin oppvisning gir meg frysninger på ryggen, og gjør meg uendelig stolt av byen min!! Hele Oslo er omringet av naturskjønne området, de som ikke har blitt forelsket i Oslo kjenner kun til kjernen av byen og har ingen forhold til utkanten. Det er egentlig synd, for her er det veldig flott! Jeg elsker byen min, kommer ALDRI til å flytte ut herfra. Ofte hører jeg om folk som undrer seg over om det er så bra for unger å vokse opp i by. Vel, må bare si som beboer på Ammerud. Her er det masse grøntområdet og skog rundt. Det er fantastiske idrettslag i alle sjangere. F eks. Veitvet som er Oslos største og mest organiserte, mange fotballspillere på Vålerenga junior er fra Veitvet og Vestli IL. Svømmebasseng på Rødvedt og Stovner.. Og ikke minst alle de forskjellige menneskene som gjør denne byen herlig og flott å bo i! Nei, sønnen min har ikke vondt av å vokse opp her :-) Tvert i mot!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå