Gå til innhold

Litt inspirert av Oslo innlegget....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om min hjemby da? Jeg kommer fra Bergen og synes det er Norges flotteste by :-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Siklerotte
Skrevet

Jeg synes Bergen er en fin by, koselig og intim. Har alltid tenkt at jeg fint kunne ha bodd der, til tross for mye regn.

Skrevet

Synes Bergen er den fineste byen i Norge jeg også:) med fløyen, Ulriken, bryggen og alt:) hilsen en annen bergenser ;)

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Flott by. Ikke så godt kjent, men skal dit i september for å sy meg bunad.

Kunne ikke bodd der pga regnet og litt over patrioter ;) Men gleder meg til å bli bedre kjent med byen i høst!

Skrevet

Regnet er jo noe av sjarmen med Bergen synes jeg)

Tenk deg en mørk høstkveld. Blader blåses av trærne, regnet høljer ned. Å gå tur i slikt vær er bare fantastisk deilig for kropp og sjel:) men man må nok være oppvokst i Bergen for å ikke bry seg om alt regnet:)

Skrevet

Elsker Bergen!! Vakreste byen! Bodde der i 2 år. Eneste grunn til å ikke flytte tilbake er regnet. Med kan hende jeg plutselig gjør det likevel :)

Skrevet

Jeg er også fra Bergen og kunne aldri tenke meg å flytte. Da jeg skulle søke jobb etter å ha studert var det lettere å finne noe bra i oslo, så vi flyttet over og tenkte at det var for et par år bare. Nå er det åtte år siden og jeg har to små med østlandsdialekt ;) Trives utrolig godt i Oslo og tror ikke vi returnerer til Bergen selv om vi begge har all familie der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...