Gå til innhold

Hva ville du gjort?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sluttet på p pillen for 2 uker siden,men har slurvet med pillen i ca 2 mnd (pga flytting osv). Jeg og jentene skal ha vinkveld på fredag. Det jeg lurer på er, bør jeg ta en graviditetstest før vinkvelden, TILFELLE jeg er gravid? Har egentlig ingen symptomer på det men... Har vært litt kvalm og hatt hodepine, men ellers ingenting. Tror kvalmen har vært i forbindelse med hodepinen. Har ikke hatt mens etter at jeg sluttet på pillen...

 

Hva er normalt å gjøre? Tester du deg når du er prøver før enhver fest hvor du skal nyte alkohol?

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Jeg drakk ikke da jeg var prøver.

Skrevet

Altså hvis du prøver å bli gravid bør du da virkelig unngå alkohol! Hvorfor være så dum å ta sjansen? Du kan jo være gravid selvom testen er negativ?

Skrevet

Altså, prøver kan du være i x antall år/mnd. Jeg hadde tatt en test, og drukket likevell. Hvis du er gravid er det såpass tidlig at det skal mye til å evt skade fosteret. Kos deg med alkohol mens du kan:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...