Gå til innhold

Noen som har prøvd Mountain Buggy Swift? Som kan dele erfaringer :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har spart til ny ekstravogn, og lurer på om vi skal kjøpe Mountain Buggy Swift. Liker denne veldig godt.

Nå er gutten vår 1,5år og ca 80cm lang.

Tenkte på om denne vil holde ut vognperioden som en ekstra vogn i tillegg til City Crossen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har swiften, og er kjempefornøyd! Den er liten og lett, veier bare 9 kg, lett å slå sammen og ta opp, og tåler en hel masse juling. Vil så absolutt anbefale den!

Skrevet

Hvor gammel er ditt barn? Vil vognen holde ut vognperioden tenker jeg. Den virker veldig snerten ut, men samtidig er det jo lufthjul så den tåler en del :)

Skrevet

Jeg bruker den til gutt på 15 mnd. Den er liten, nett og lett og trille.

Kjipt: bumperbaren sitter ikke så godt, så den har jeg tatt av. Dermed "ligger" han litt i vognen. Den er smal så om du har en stor gutt kan det bli litt dårlig plass. Han sover ikke så godt i den da det ikke er fotbrett og føttene dermed henger ned, og ryggen ikke kan slås helt ned. Jeg liker vognen og kommer til å beholde den, men vil nok kjøpe en annen ekstravogn neste gang, som han også kan sove godt i. Nå må vi dra på to vogner om vi skal ha "sovevogn" og en lettere vogn med oss.

Søsteren min har Emaljunga scooter og den ser ypperlig ut, selv om den er litt større en swiften.

Skrevet

Takk som deler erfaringer :)

Tips til andre vogner jeg kanskje bør titte på da??

Skrevet

Vi har bare swiften, og har hatt den fra første dag. Jenta vår er 16 måneder nå, og vogna er like fin som da vi kjøpte den. Jeg kan si meg enig i at bumperbaren sitter dårlig, vi har også tatt den av, men nå brukte jenta vår den ikke til annet enn å spenne fra uansett, så vi savner den ikke. Vår lille sove godt i vogna selv om beina henger litt ned. Det løser vi ved å ikke legge henne helt bakover, så blir kroppen liggende relativt rett uansett.

Jeg er en av de få som ikke orker å ha så mange vogner, og for oss har swiften dekket alle behov. En super vogn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...