Anonym bruker Skrevet 29. mai 2012 #1 Skrevet 29. mai 2012 Jeg er nå 18+3, samboer virker som ikke trives noe med dette nå. Snakker aldri om det og når folk spør om han gleder seg unngår han bare og svare. Kjenner jeg bare gruer meg til dette barnet kommer, jeg trodde jo han ihvertfall kom til og synes det er litt gøy. Med første så gledet han seg og spurte hvordan det gikk med meg, aldri fått det spm denne gangen. Er de fleste mannfolka sånn når det er 2 gangen? Håper på svar
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2012 #2 Skrevet 29. mai 2012 Samboeren min regelrett grudde seg til barn nummer to skulle komme. Jeg bare lo litt av han. Han sa en gang at det første halve året bare er en investering, men ikke gir noe glede i seg selv.. Han sa han brukte de 9 månedene på å stålsette seg. Nå skal det sies at førstemann var et troll. Nå er tulla 3 måneder og han er helt tussete etter henne:-)
Netti*** Skrevet 29. mai 2012 #3 Skrevet 29. mai 2012 Hadde det stikk motsatt. Andre gang var han mye roligere og viste hva jeg trengte. Smurte ferdig brødskive til meg å la i kjøleskapet før han dro på jobb, siden jeg hadde så lavt stoffskifte. Å ville være med på kontroller, spurte mye mere og var mere aktiv. Nå med nr. 4 så har han glemt mye av ekstra servicen jeg fikk de første gangene jeg gikk gravid. Men han tar seg av husarbeid og hjelper masse med de 3 flotte barna vi har. Å støvsuging er ikke lengre min jobb ;-) Men han har vært helt med i avgjørelsen av disse barna, så vi har vært to om det fra avslutning av prevensjon :-)
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2012 #4 Skrevet 29. mai 2012 Å så godt og høre da trenger jeg ikke tenke no mer på det, har bare kjent at jeg har blitt litt trist når han kun har sagt hvor mye han gruer seg og alt han går glipp av. Men er vel kansje litt følsom om dagen, så nå skal jeg bare ikke tenke noe mer på det. Har faktisk prøvd og forbrede meg på og bli alene når babyen kommer, men håper jo ikke det . Hilsen Hi
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2012 #5 Skrevet 29. mai 2012 Her og var vi begge enige om og kutte ut all prevansjon! Men spiren satt etter første runde i senga,og det kom som et sjokk for begge da jeg har fått beskjed om at jeg kommer nok til og slite litt før spiren sitter! Der tok de feil så vi trodde vi kom til og måtte prøve en stund først. Hi
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2012 #6 Skrevet 29. mai 2012 Vil bare si en ting her. Da mamma ventet nr to med mannen sin, så ble han rasende ("uhell") Var bare litt over et år mellom de. Han var ikke så veldig snill med mamma, og brydde seg genterelt lite om svangerskapet. Og var mest irritert egentlig.. Da jenta kom GRåT han. Det er det første barnet han har grått til!! Og han har to egne barn og en med mamma (to nå da) men ja.. Tror han ble overveldet av følelser og skyldfølelse over hvordan han hadde tenkt og oppført seg.. Så bare vent til babyen kommer, så blir det nok andre boller skal du se:))
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2012 #7 Skrevet 29. mai 2012 Tusen takk #6 hjelper og lese sånne historier, igjen tusen takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå