Gå til innhold

Dere som har barn med atopisk eksem:


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken fuktighetskrem bruker/anbefaler dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Der er en facebook gruppe du kan bli medlem i.

 

Decubal og Locobase repair blir mest brukt her.

Skrevet

Vi bruker decubal. Fæl fet uparfymert krem, men den funker ;-)

Skrevet

Der er en facebook gruppe du kan bli medlem i.

 

Decubal og Locobase repair blir mest brukt her.

 

Hva med Apo base?

Skrevet

#1 her

Må helst bare prøve.

Mange liker Aderma, men jenta mi svir av den.

 

Og et tips som mange ikke vet: Olje bad kan faktisk gjøre huden verre.

Fordi oljen tetter porene og huden ikke får puste. Jenta her kan ikke bruke olje.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...