Anonym bruker Skrevet 29. mai 2012 #1 Skrevet 29. mai 2012 Hvilken fuktighetskrem bruker/anbefaler dere?
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2012 #2 Skrevet 29. mai 2012 Der er en facebook gruppe du kan bli medlem i. Decubal og Locobase repair blir mest brukt her.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2012 #3 Skrevet 29. mai 2012 Vi bruker decubal. Fæl fet uparfymert krem, men den funker ;-)
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2012 #4 Skrevet 29. mai 2012 Der er en facebook gruppe du kan bli medlem i. Decubal og Locobase repair blir mest brukt her. Hva med Apo base?
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2012 #5 Skrevet 29. mai 2012 #1 her Må helst bare prøve. Mange liker Aderma, men jenta mi svir av den. Og et tips som mange ikke vet: Olje bad kan faktisk gjøre huden verre. Fordi oljen tetter porene og huden ikke får puste. Jenta her kan ikke bruke olje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå