Gå til innhold

kjøpte hus ikveld!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Åh så gøy! Men jeg tror jeg er litt i sjokk og at det ikke har gått opp for meg..

Nå blir jobben å selge leiligheten min. Aldri gjort før!

 

Drømmehuset ble vårt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer! Så spennende :-) Håper dere får solgt raskt.

Skrevet

Takk:-):-)Takk som sagt tror jeg ikke det har gått opp for meg. Ble litt dyrere enn vi planla men...

 

Det er lett å få solgt disse leilighetene rundt her så antar det går bra! Gruer meg mest til rydding og styr før visninger osv!!! Blæ! Hehe

Skrevet

Gratulerer:) det er alltid styr, men tenk hvor deilig når dere er ferdig med salg og flyttet inn:)

Skrevet

Gratulerer! Så stort for dere! Dette blir begynnelsen på en ny fase av livet. Lykke til med salget av leiligheten deres, håper dere får bedre pris enn antydning!

Skrevet

Gratulerer :D

Kjenner til følelsen og det er bare så kjempe herlig :) :)

 

Lykke til med salg :D

Skrevet

Hurra :-) Gratulerer! :-)))

 

Husker når jeg sa ja på tlf når vi fikk huset! Det er virkelig en særegen følelse:-D

 

Kos dere! :-))

Skrevet

Takker så mye :D måtte bare dele det med noen. Så på finn og det står liksom solgt...Klarer ikke forstå det er til oss :D Hehe...

 

Vi går fra 70 kwm til 150. Det er jo ikke KJEMPE stort sånn sett, men perfekt for oss :D Trenger ikke større (tror jeg) hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...