Miss Dynamite Skrevet 29. mai 2012 #1 Skrevet 29. mai 2012 Åh så gøy! Men jeg tror jeg er litt i sjokk og at det ikke har gått opp for meg.. Nå blir jobben å selge leiligheten min. Aldri gjort før! Drømmehuset ble vårt!
petite fleur Skrevet 29. mai 2012 #2 Skrevet 29. mai 2012 Gratulerer! Så spennende :-) Håper dere får solgt raskt.
Miss Dynamite Skrevet 29. mai 2012 Forfatter #3 Skrevet 29. mai 2012 Takk:-):-)Takk som sagt tror jeg ikke det har gått opp for meg. Ble litt dyrere enn vi planla men... Det er lett å få solgt disse leilighetene rundt her så antar det går bra! Gruer meg mest til rydding og styr før visninger osv!!! Blæ! Hehe
maimora Skrevet 29. mai 2012 #4 Skrevet 29. mai 2012 Gratulerer:) det er alltid styr, men tenk hvor deilig når dere er ferdig med salg og flyttet inn:)
Lammelåret Skrevet 29. mai 2012 #5 Skrevet 29. mai 2012 Gratulerer! Så stort for dere! Dette blir begynnelsen på en ny fase av livet. Lykke til med salget av leiligheten deres, håper dere får bedre pris enn antydning!
moota m storebror&lillebror Skrevet 30. mai 2012 #6 Skrevet 30. mai 2012 Gratulerer Kjenner til følelsen og det er bare så kjempe herlig :) Lykke til med salg
kaklemor Skrevet 30. mai 2012 #7 Skrevet 30. mai 2012 Hurra :-) Gratulerer! :-))) Husker når jeg sa ja på tlf når vi fikk huset! Det er virkelig en særegen følelse:-D Kos dere! :-))
Miss Dynamite Skrevet 30. mai 2012 Forfatter #8 Skrevet 30. mai 2012 Takker så mye måtte bare dele det med noen. Så på finn og det står liksom solgt...Klarer ikke forstå det er til oss Hehe... Vi går fra 70 kwm til 150. Det er jo ikke KJEMPE stort sånn sett, men perfekt for oss Trenger ikke større (tror jeg) hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå