Anonym bruker Skrevet 29. mai 2012 #1 Skrevet 29. mai 2012 Mamma, jeg vil du skal bli borte. Det stakk så inderlig!!!! Å, det gjodre vondt! Vi så på bambi, og rett etter at mamman til bambi ble "borte", sa hun det til meg. Jeg hadde snakket til henne, hun ville ikke høre og jeg sa "neste gang slår jeg av bambi" Det var da hun sa det Selv om hun ikke forstår hva det innebar, var det så vondt!
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2012 #2 Skrevet 29. mai 2012 Skjønner det, men det må du bare bite i deg. Treåringen min sa rett ut at han ville at jeg skulle bli drept og være død. Ikke gøy, men han er for liten til å skjønne hva det innebærer.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2012 #3 Skrevet 29. mai 2012 Men kjære deg da. Toåringer tenker like langt som nesa rekker, du truet henne med å skru av filmen, selvfølgelig ønsket hun deg dit peppern gror akkurat der og da. Hun mente det ikke, og det vet du jo. Hvis jeg skulle bryte sammen hver gang min toåring ber meg "gå vekk" så hadde det blitt trist her...
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2012 #4 Skrevet 29. mai 2012 Det er garantert ikke siste gang hun sier sånn til deg, bare vent til hun blir tenåring
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2012 #5 Skrevet 29. mai 2012 Hehe, ja dere har nok rett. Jeg er egentlig ganske tykk-hudet når det gjelder slike ting. Ikke at jeg har hørt det av mine barn, hører jeg det veldig ofte fra elevene skolen jeg jobber på ( jobber på spesialskole) Var vel det at JEG veit at mamman til bambi dør, men jeg forklarte det som borte... Uff, sønnen min på 8 bli kjempetrist, begynte p gråte og sa: mamma, du må aldri bli borte! Mamman min er "borte" så det traff så inderlig i hjerterota den strofen der altså :/ Hi
Tigerpote Skrevet 29. mai 2012 #6 Skrevet 29. mai 2012 Huff ja, jeg skjønner at du ble lei deg! Men må nok henge meg på de andre svarene her hehe...
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2012 #7 Skrevet 29. mai 2012 Barn sier mye rart når de blir irriterte eller sint, som de ikke forstår så mye av Skjønner det stikker litt altså, men de forstår faktisk ikke innholdet i ordene. De vil bare bruke noe de skjønner er sterke og stygge ord
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå