Anonym bruker Skrevet 29. mai 2012 #1 Skrevet 29. mai 2012 Skal være med å arrangere st.hans i feltet her vi bor. Nytt arrangement og lurer på hvordan dere gjør det der dere bor i forhold til båltenning, leker, underholdning. Og er feiringen mest ment for barn eller for voksne? delte meninger om dette i komiteen og spesielt når vi skal starte. Takker for innspill:-)
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2012 #2 Skrevet 29. mai 2012 Tenker at det kommer an på byggefeltet. jeg bor i et byggefelt der alle er under 40år, og de fleste har barn fra 0år og til skolealder. Så da hadde det nok blitt mest feiring for barna. Går jo an å starte tidlig slik at barn kan være med, så heller gjøre det om til en "voksen"fest senere når barnefamiliene har dratt. Her så møtes igrunn alle,har med egen drikke og grillmat. Så er det litt leker for barn-fotballkamp med foreldre osv, så tennes bålet i 9-10tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå