Gå til innhold

St.hans feiring i byggefelt. Tips?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal være med å arrangere st.hans i feltet her vi bor. Nytt arrangement og lurer på hvordan dere gjør det der dere bor i forhold til båltenning, leker, underholdning.

 

Og er feiringen mest ment for barn eller for voksne? delte meninger om dette i komiteen og spesielt når vi skal starte.

 

Takker for innspill:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker at det kommer an på byggefeltet. jeg bor i et byggefelt der alle er under 40år, og de fleste har barn fra 0år og til skolealder. Så da hadde det nok blitt mest feiring for barna.

 

Går jo an å starte tidlig slik at barn kan være med, så heller gjøre det om til en "voksen"fest senere når barnefamiliene har dratt. :)

 

 

Her så møtes igrunn alle,har med egen drikke og grillmat. Så er det litt leker for barn-fotballkamp med foreldre osv, så tennes bålet i 9-10tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...