Gå til innhold

uklart syn og hodepine???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk dette i går. Uklart syn hadde jeg ca 1 times tid. Hodepinen varte hele dagen. Var på legevakta å målte blodtrykk og div. Alt var fint. Flere som har opplevd dette???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opplevde dette da jeg hadde mitt første og hittil eneste migreneanfall.

Skrevet

Både angst og stress kan vel også slå ut på den måten.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg har ekstremt godt syn, men på kvelden kan jeg slite om jeg har vondt i hodet og nakke. Ser ikke klart i det hele tatt.... har du problem med nakken?

Skrevet

Ikke noe nakkeproblemer. Legen sa også migrene, men har aldrig hatt dette, og hadde ikke så veldig vondt i hode, men litt. Plages generelt veeeldig lite med hodepine.

Skrevet

Jeg har opplevd det i begge mine graviditeter, men for meg har det vært relativt tidlig i graviditeten, rundt 4 mnd på vei kansje. De legene jeg har snakket med har ikke funnet noe i veien, og det eneste jeg kan tenke meg at det kan være er migrene. Det er noe som visst heter migrene med aura som gir synsforstyrrelser, og det hender at folk som ikke vanligvis har migrene får dette under graviditet. Jeg hadde ikke noe særlig vondt i hodet, men det er alikevel det eneste jeg kan tenke meg. For meg har det gått over av seg selv. Man skal alikevel være veldig obs på synsforstyrrelser under graviditet da det kan være et tegn på svangerskapsforgiftning, men da har man som regel andre tegn i tillegg. Og har du vært hos lege har de garantert sjekket det allerede.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...