Anonym bruker Skrevet 29. mai 2012 #1 Skrevet 29. mai 2012 - og det gir seg aldri!!!! Bor langt nord, vel og merke :-( Ønsker meg sØrover til varmen!!!!
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2012 #3 Skrevet 29. mai 2012 DER har du en av mange gode grunner til å ikke bo nord for Bergen...!! Jeg er solbrent:)
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2012 #4 Skrevet 29. mai 2012 Ja, jeg har ikke lyst til å bo her heller :-( Dritt nordnorge!!!! Er så sinna på mannen for han nekter å flytte! Jeg er gravid og har en gutt på 6 som skal begynne på skolen til høsten. Har nå mest lyst til å skille meg! :-( Skjønner ikke hvordan jeg skal holde ut her nordpå.... Kommer opprinnelig fra gjøvik og er vant med deilig fin vår og lang sommer, ikke slik som dette her... :-( Men, skillsmisse er vel ikke løsningen heller.... :-(
Major HotLips Houlihan Skrevet 29. mai 2012 #5 Skrevet 29. mai 2012 Det er jo fortsatt bare mai! Snø i juni kan fort hende det og Værregel nr. 1 i Nord-Norge: IKKE ha for store forhåpninger og ta alt godvær som en gledelig overraskelse
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 29. mai 2012 #6 Skrevet 29. mai 2012 Huff all symp! Det hadde vært skilsmisse grunn i mitt tilfelle, jeg hadde blitt så deprimert og meggete så han hadde vel skilt seg først! Men hvorfor dro du dit i utgangspunket? kjærlighet gjorde værblind? Kom tilbake til sør du! Her er det blå himmel og lukter syringer, peoner lang vei!
2 hjertegull :) Skrevet 29. mai 2012 #7 Skrevet 29. mai 2012 Her oppe har vi ikke sommer. Det heter 9 mnd vinter, og 3 mnd dårlig skiføre! :-D Og jeg liker meg her, rare meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå