Gå til innhold

Dere med lavt stoffskifte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har de fleste symptomene på det, men lurer også på om dere var veldig følsomme før dere fikk diagnosen? Jeg er trett, sliten, vanskelig for å konsentrere meg, faller lett bort i andre tanker, gått opp 10 kg på 1 år selv om jeg begynte å spise sunt og trene (kunne leve på godis tidligere og ikke legge på meg), mangler sexlyst og blir på gråten eller rørt av hver minste ting!! Den siste er den verste siden jeg nå jobber på en kreftavdeling, ofte triller tårene når jeg drar hjem..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde alt det og litt til.Gått på levaxin i snart 10 år , har fremdeles symptomer som kan blusse opp vist den blir ugjevn igjenn.

Skrevet

Det husker jeg ikke, men jeg var supersliten, sånn unormalt sliten. Da tyr man jo ofte lettere til tårene også..

Håper du finner utav det, forferdelig å ikke være i form! God bedring!!

Skrevet

så lenge siden jeg ble diagnostisert at jeg ikke husker helt. Men lavt nivå av tyroksin er vel kjent for å kunne påvirke det meste, både fysisk og psykisk. Veldig enkelt å finne ut av da, kun en blodprøve!

Skrevet

Hi her. Har gått å hanglet siden januar nå, men har ikke bestilt legetime pga jeg gruer meg sånn til å gå til legen! Spesielt nå som tårene triller bare noen sier noe fint til meg, gir meg en klem eller hva som helst! Tåler jo ingenting! Måtte virkelig ta meg sammen for å ikke gråte når jeg var hos legen med dattera mi pga magesmerter! Hun er bare 2 år så var jo redd for henne, men hadde ikke grått for sånt tidligere..

Skrevet

Hvis du gruer deg for å gå til legen har du feil lege. Bytt!! Jeg hadde en gruuusom lege da jeg ble syk, hun kjeftet meg huden full for at jeg var så sliten og at det var min egen feil og at det bare var å ta seg sammen.. Byttet lege med en gang diagnosen var stilt, fikk ny dårlig lege og byttet igjen. Denne gangen googlet jeg anbefalte leger i mitt område. Og jeg skjønner godt at han ble anbefalt!!! Gleder meg til hver legetime, selvom jeg har vært dårlig. Har gråti foran han og vært så sliten og allikevel ikke følt meg dum. En god lege har alt å si!!

Skrevet

At du er så emosjonell høres mer ut som om du er gravid enn som at du har lavt stoffskifte ;-)

Men det skal bare en liten blodprøve til for å finne ut om stoffskiftet er for høyt eller lavt, så bestill time med en gang og bli ferdig med det. For de aller fleste reguleres dette helt uproblematisk med tilskudd av tyroxin.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...