Gå til innhold

Grey's Anatomy i kveld, hurra!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for info! Og jæva tv2 som er så inkonsistente i sendeskjema.

Gjest sug lut
Skrevet

Du må ta med deg vin og prompeoster så vi kan se musical-episoden av Grey's i sofaen en natt, det er et viktig rituale.

Skrevet

Og de filmene jeg har som er dine kanskje? :/ Må vel bare innrømme at jeg har et litt anstrengt forhold til prompeost fortsatt, men hey, man må jo bare opp i sadelen igjen etter å ha blitt kasta av.

Skrevet

De sa forrige uke etter siste episode av fruene at "neste uke (dvs denne uka) er greys tilbake til vanlig tid kl.22.40", så antagelig er det fra nå av vanlig tid fra nå av.

Gjest sug lut
Skrevet

De sa forrige uke etter siste episode av fruene at "neste uke (dvs denne uka) er greys tilbake til vanlig tid kl.22.40", så antagelig er det fra nå av vanlig tid fra nå av.

Jævla partilederdebatt - nå som det ENDELIG skulle være mulig å se Grey's uten å sovne, de som vil se forutsigbar retorisk døll debatt kan da vente til 2240 og la oss andre få Grey's til normaltid 2130 før legging!
Skrevet

Så du at retorikken til partilederne ble slaktet? De skulle hatt et kurs hos oss! Da hadde ingen endt opp med politikerforakt.

Gjest sug lut
Skrevet

Mens vi venter. Hun er kanskje den vakreste jeg veit om.

Skrevet

Jævla partilederdebatt - nå som det ENDELIG skulle være mulig å se Grey's uten å sovne, de som vil se forutsigbar retorisk døll debatt kan da vente til 2240 og la oss andre få Grey's til normaltid 2130 før legging!

Man kan lure på hvilken døgnrytme de som lager programoppsettet har. Tror de alle har PVR?

NRK er også helt kroniske på dette punktet, bare dritt på TV fram til leggetid, og så slår de til med en kjempeinteressant dokumentar etter kveldsnytt, så blir det nok en elendig morgen siden man må stå opp lenge før man er uthvilt. Ikke noe problem å sitte oppe nå som jeg har permisjon, men for en turnusarbeider med allerede fucked døgnrytme er dette over grensen..

Skrevet

Siv? Har sett from Lark Rise til Candleford eller hva det heter. Koselig.

Gjest sug lut
Skrevet

Siv? Har sett from Lark Rise til Candleford eller hva det heter. Koselig.

Haha, faan, glemte å legge ved linken selvsagt.

Skrevet

Og nå sa de at neste uke kommer Greys 21.40 igjen. Det kan virke som det er fornuftig å sjekke sendeplanen til tv2 hver tirsdag fremover så man ikke går glipp av det...

Skrevet

Vel, jeg var fornøyd med endret sendetid i går, for jeg så denne tråden rett før sendestart og rakk da å ringe hjem å få på pvr'en :)

Ikke for det, jeg har jo Greys live om dagen. Webber er litt blek, og McDreamy snakker trøndersk, men Karev er seg selv ganske lik. Også blir det jo mest sykepleiere jeg har med å gjøre, og de er fantastiske!

Nei, nå må jeg komme meg opp å sjekke om det er egg til frokost, dagens store spenningsmoment...

Skrevet

Å! Jeg skal jo faktisk få være med på "klinikk" her i dag. Noen medisin studenter intervjuet meg i går og skal legge det frem for de andre i dag. Jeg er invitert til å være med.

Skrevet (endret)

Enig med sug lut, Sara Ramirez er utrolig vakker og ikke minst sexy!.....Takk for linken:-)

Endret av seigdama...og 4 små...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...