Gå til innhold

Kul på magen om morningen, men ikke ellers?


Førstegangsmini

Anbefalte innlegg

Hei,

 

jeg er 16+0 og magen viser fortsatt ikke. Har gått opp litt i underkant av en kilo og føler meg bare generelt ikke så veldig fresh. Det jeg synes er rart er at magen har en stor kul om morningen før jeg går på toalettet, men ellers ser man ikke antydning til at jeg er gravid. Det er ikke sånn ellers om dagen når jeg må på do.

 

Er det noen andre som har en hard liten kul på magen om morningen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er helt normalt. Jeg hadde det sånn også. Iflg jordmor er det blæren som skyver livmoren litt frem og opp. I tillegg har du ligget hele natten, så livmoren kommer opp av bekkenet. Når du står og går resten av dagen, synker den mer ned i bekkenet igjen. Den lille harde kulen, er den som etter hvert blir en stor, permanent kul :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var sånn inntil for noen uker siden.

 

Nå er bollen godt synlig, får masse kommentarer på jobb :) er ca 17+3 i flg tidlig ultralyd. :) Det har skjedd mye på kort tid her, både ang vekt og mage,

Folk er jo forskjellige, håper du får en opptur før du vet ordet av det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har også sånn kul på magen om morgnen. Er 16+2 i dag. Blir oppblåst utover dagen og får litt større mage da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er livmoren din ja :) Jeg har fylt med den hver morgen siste tiden og nå viser den resten av dagen og :)hehe...Så nå er jeg nok ikke bare oppblåst og obstipert nei :) Blæren våkner hver morgen i 05-06 tiden og da er kulen ganske så godt kjennbar og da klarer jeg fint å vekek sambo så han må kjenne stakkaren :) Men snodig nå når den ikke forsvinner i løpet av dagen :)

 

Jeg er 17 uker i morgen.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her har magen begynt å komme hele veien opp mot puppene, men er fortsatt ikke stor nok til at man ser tydelig at jeg er gravid.

Jeg gleder meg til det blir ordentlig tydelig, for nå føler jeg meg egentlig bare som en vraltende elefant om dagen....

Magen er tydelig om morgenen, og om kvelden, men ikke resten av dagen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...