Anonym bruker Skrevet 29. mai 2012 #1 Skrevet 29. mai 2012 Etter nesten fem dager med over 39,5 i feber, men i dag helt feberfri. Hoster stygt og spiser VELDIG veldig lite. Litt sløv, men ellers fin i formen. Ville dere tatt en dag til hjemme? Og nei, bhg er ikke i streik her:)
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 29. mai 2012 #2 Skrevet 29. mai 2012 Kombinasjonen spiser lite og litt sløv er noe jeg ville sett an i morgen og om den er der fortsatt så ville jeg holdt barnet hjemme
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2012 #3 Skrevet 29. mai 2012 Jeg ville sett det an i natt og i morgen tidlig. Hvis barnet fremdeles ikke vil spise noe særlig og er slapp ville jeg vært hjemme, men hvis barnet er som normal ville jeg levert
Gjest AnneS Skrevet 29. mai 2012 #4 Skrevet 29. mai 2012 Nei, jeg hadde ikke sendt et barn som er sløvt, hoster og ikke spiser noe særlig.
dreamzone Skrevet 29. mai 2012 #6 Skrevet 29. mai 2012 Jeg ville personlig ikke gjort det siden allmenn tilstanden hans er så dårlig. Hadde det bare vært hosten hadde jeg kanskje gjort det, men siden han spiser dårlig og er slapp ville jeg hatt han hjemme til han spiste normalt igjen og i form til å delta på det som skjer i bhg. Men det er nå min mening da
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2012 #8 Skrevet 29. mai 2012 Hoster så han spyr på kvelden.. Nå kom ALT som er inntatt i dag opp igjen pga denne slimhosten off....
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 29. mai 2012 #9 Skrevet 29. mai 2012 Jeg ville absolutt holdt ham/henne hjemme.
Hybelkanina Skrevet 29. mai 2012 #10 Skrevet 29. mai 2012 Når min lille har vært syk i flere dager holder vi ham hjemme til han har hatt en frisk dag hjemme. Ikke noe godt for en liten fyr å skulle følge med på tempoet i barnehagen hvis han fortsatt er litt slapp. Da er det godt å være hjemme med mamma eller pappa til man er fit for fight igjen!
It's all about me Skrevet 29. mai 2012 #11 Skrevet 29. mai 2012 Har du vært hos legen? Det du skriver kan høres ut som lungebetennelse. Han er iallfall ikke frisk nok for barnehage.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2012 #12 Skrevet 29. mai 2012 Har hatt feber over 39 siden fredag, men ingen feber idag. Spiser veldig lite, drikker ikke så mye som til vanlig og har løs mage. I tillegg til denne surklende hosten som resulterer i oppkast kort tid etter leggetid. Dette er vel ikke lungebetennelse da?
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2012 #15 Skrevet 29. mai 2012 Ville tatt en dag til hjemme. H*n er tydelig ikke helt i form enda, og en dag i bhg er slitsomt for en liten kropp. Nei kos dere hjemme i rolig tempo til ungen er litt bedre ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå