Gå til innhold

Hva spiser dere til frokost?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg spiser somregel 2 skiver med leverpostei og rødbetter eller syltetøy og ost.

Lillemor på 2 spiser 1-2 skiver med makrell eller prim.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg spiser havregrøt. Quakers sweet cinnamon. Toåringen spiser det samme.

Skrevet

Jeg spiste 3 småe brødskiver med fårepølser og agurk + en kopp kaffe med melk og sukker.

 

Sønnen min er hos faren sin, så vet ikke hva han spiste til frokost.

Skrevet

Salat og kyllingfilet

Skrevet

Her spiser vi hjemmelaget havregrøt hele gjengen. Jeg må opp tidlig uansett på grunn av babyer som IKKE sover, og det er fort gjort å hove på kok :)

Er så lei av brød å vann/melk!

Skrevet

I dag spiste jeg to små skiver polarbrød havre med litt soft flora og norwegia og drakk et stort glass vann til.

Skrevet

En 0,0% yoplait yoghurt i en skål blandet med havregryn og rosiner.

Skrevet

Smoothie som regel. Putter i hva jeg har hjemme, eller hva jeg føler for - enten søtt eller friskt, eller begge! ;)

 

Innimellom går det i havregrøt eller salater også.

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

3 knekkebrød med hvitost. Fast takst, sammen med avislesing.

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Jeg spiser frokostblanding hjertego eller noe slikt, Mille spiser brødskive eller grøt. Noen ganger spiser jeg grøt, men blir så fort sulten igjen jeg da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...