Anonym bruker Skrevet 29. mai 2012 #1 Skrevet 29. mai 2012 Jeg spiser somregel 2 skiver med leverpostei og rødbetter eller syltetøy og ost. Lillemor på 2 spiser 1-2 skiver med makrell eller prim.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2012 #2 Skrevet 29. mai 2012 Jeg spiser havregrøt. Quakers sweet cinnamon. Toåringen spiser det samme.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2012 #3 Skrevet 29. mai 2012 Jeg spiste 3 småe brødskiver med fårepølser og agurk + en kopp kaffe med melk og sukker. Sønnen min er hos faren sin, så vet ikke hva han spiste til frokost.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2012 #5 Skrevet 29. mai 2012 Her spiser vi hjemmelaget havregrøt hele gjengen. Jeg må opp tidlig uansett på grunn av babyer som IKKE sover, og det er fort gjort å hove på kok Er så lei av brød å vann/melk!
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2012 #6 Skrevet 29. mai 2012 I dag spiste jeg to små skiver polarbrød havre med litt soft flora og norwegia og drakk et stort glass vann til.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2012 #7 Skrevet 29. mai 2012 En 0,0% yoplait yoghurt i en skål blandet med havregryn og rosiner.
Voilà Skrevet 29. mai 2012 #8 Skrevet 29. mai 2012 Smoothie som regel. Putter i hva jeg har hjemme, eller hva jeg føler for - enten søtt eller friskt, eller begge! Innimellom går det i havregrøt eller salater også.
Gjest Hercule Poirot Skrevet 29. mai 2012 #9 Skrevet 29. mai 2012 3 knekkebrød med hvitost. Fast takst, sammen med avislesing.
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 29. mai 2012 #10 Skrevet 29. mai 2012 Jeg spiser frokostblanding hjertego eller noe slikt, Mille spiser brødskive eller grøt. Noen ganger spiser jeg grøt, men blir så fort sulten igjen jeg da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå