Gå til innhold

Skuffet etter tidlig ultralyd :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på Gynekologklinikken i Drammen i dag.

Gledet oss så mye, men legen bare surret.

Fikk ikke noe klar beskjed om alt alt var bra, spurte flere ganger om han kunne se kjønn, men han svarte ikke.

Toppen var da han ikke fikk printet ut bilder, noe sekretæren fant ut etterpå var fordi han hadde satt inn papiret feil vei :(

Så bablet han om at jeg var 4 uker mer på vei, siden fosteret var 6,4 cm og jeg er i uke 12. Sa sa han plutselig jeg var i uke 12..

Googlet og fant ut at jeg nok er noen dager mer en 12..

Alt i alt en skuffende opplevelse, så mannen min skal bestille 3D ett annet sted..

Fikk tilbud om ny time, men regner med at jeg må betale for det, så da dropper vi det :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj, så kjedelig :( Måtte dere betale fullpris?

Skrevet

Så kjedelig å få en så dårlig opplevelse av ultralyden :( Sikkert lurt å prøve ett annet sted da.

Skrevet

Var dere hos en gammel svenske?

Skrevet

Er ikke alle der relativt gamle og svenske;)? Finnes det andre private som tar ul i Drammen forresten?

Skrevet

Det er ei der som heter Deirdre. Hun står riktignok ikke på hjemmesiden, men hadde henne da jeg mista. Hun var fantastisk :) Har en venninne som går til en annen damegyn der som også er veldig bra ifg henne, men husker ikke navnet.

Gynekolog Knut Mange Uv i Nedre Storgate tror jeg også er privat. Har ikke testa, men har lest om flere her inne som har gått dit.

Skrevet

Jeg var på tidlig ul i asker... godt fornøyd der, og fikk raskere time enn jeg kunne få i drammen...

Skrevet

Ja var en gammel fyr som het Seth Granberg tror jeg. Sto ihvertfall Set på arket.. Ja betalte full pris.

Skrevet

Hei jeg var hos kvinneklinikken Willhelmsen i Drammen. Det er privat men jeg måtte ha en henvisning fra legen min. Hun er veldig flink.

Skrevet

Jeg var på UL i Asker nå nettopp. Veldig fornøyd :) Var hos ei som het Bente, og hun tok seg gooood tid til både å prate først, og til å forklare hva vi så på skjermen (hode, armer, føtter osv er der og der). Betalte 1000 akkurat, fikk med 3 bilder :) Søk på askergynekologen.

Skrevet

da har vi fått ny time der, men hos en dame. Uten å betale noe mer :) Skal dit imorgen :D

Skrevet

Lykke til :) håper det blir en bedre opplevelse :)

• 9 måneder senere...
Skrevet

Gynekolog uv er fantastisk dyktig

Skrevet

Jg var hos en kvinnelig en på klinikken i Drammen. Og hun var veldih hyggelig og snill. Så lykke til i morgen, dt blir sikkert en fin opplevelse :) :)

Skrevet

da har vi fått ny time der, men hos en dame. Uten å betale noe mer :) Skal dit imorgen :D

Det skulle jo faktisk bare mangle! Flitt at dere får mulighet til å fikse litt på opplevelsen. Det er fantastisk. Lykke til!:)

Skrevet

Var på Gynekologklinikken i Drammen i dag.

Gledet oss så mye, men legen bare surret.

Fikk ikke noe klar beskjed om alt alt var bra, spurte flere ganger om han kunne se kjønn, men han svarte ikke.

Toppen var da han ikke fikk printet ut bilder, noe sekretæren fant ut etterpå var fordi han hadde satt inn papiret feil vei :(

Så bablet han om at jeg var 4 uker mer på vei, siden fosteret var 6,4 cm og jeg er i uke 12. Sa sa han plutselig jeg var i uke 12..

Googlet og fant ut at jeg nok er noen dager mer en 12..

Alt i alt en skuffende opplevelse, så mannen min skal bestille 3D ett annet sted..

Fikk tilbud om ny time, men regner med at jeg må betale for det, så da dropper vi det :(

Bare et lite perspektiv... De fem siste svangerskapene har det kommet til et punkt der det ikke har vært liv lenger.. Mitt 6. Endte i dødfødsel i uke 21. Så vær heller glad for at alt er bra med din lille skatt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...