Anonym bruker Skrevet 29. mai 2012 #1 Skrevet 29. mai 2012 Hvordan kan jeg fort kvitte meg med noen kilo?? HATER kroppen, rett og slett!
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2012 #2 Skrevet 29. mai 2012 det er vel dessverre ingen rask måte å gjøre det på..
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2012 #3 Skrevet 29. mai 2012 Hvordan? Spis mindre enn du forbruker.. Dvs.. to måter å gjøre det på 1. spis mindre 2. tren mer Gjerne i kombinasjon.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2012 #4 Skrevet 29. mai 2012 Problemet er at jeg spiser ikke mye, men har vel heller ødelagt forbrenningen. Jeg har slitt med spiseforstyrrelser tidligere, men aldri tatt tak i det. Vet ikke hvordan jeg skal forklare situasjonen, men vekta går hvertfall IKKE nedover! HI
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2012 #5 Skrevet 29. mai 2012 Om du har slitt med spiseforstyrrelser, er det ikke da bedre å jobbe med å akseptere kroppen du har, istedet for å risikere å trigge sykdommen din igjen?
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2012 #6 Skrevet 29. mai 2012 Det er svært sjelden noen får varig ødelagt forbrenning, men deter vanlig å få et galt bilde av hvor mye man faktisk spiser. Skriv opp alt du putter i munnen i 2 uker og regn ut hvor mange kcal det blir. Sansynlig vis får du deg noen aha-opplevelser om du virklig er overvektig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå