Gå til innhold

Dere som har mountain buggy, kjapt spm til dere!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det dumt at ikke fotbrettet går an å stilles opp? Slik at barnet henger med beina når det skal sove? det er kun dette som avgjør om jeg stikker og kjøper meg en nå ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest peacock
Skrevet

Funker veldig bra her (nesten 9 mnd nå) - han elsker MBen sin! Vi har en MB Terrain, er suuuuuper fornøyd!

Skrevet

men er han ikke ganske liten da, slik at han ikke når bort til fotbrettet enda? om du skjønte hva jeg mente nå? :-)

Er Terrain og Urban Jungle ganske like? jeg vil ha urban jungel :)

Skrevet

Jeg har urban jungle, men har ikke tenkt over det du sier. Vi kjøpte denne vognen da poden var litt stor og han var laaang. Funket bra til han i alle fall.

Gjest peacock
Skrevet

men er han ikke ganske liten da, slik at han ikke når bort til fotbrettet enda? om du skjønte hva jeg mente nå? :-)

Er Terrain og Urban Jungle ganske like? jeg vil ha urban jungel smile.png

De er helt like bortsett fra at Terrain har mye bedre fjæring, håndbrems og store hjul som gjør den mer stabil. Og så kommer den bare i en enkelt farge foreløpig.

Skrevet

Lillemor på 13 mnd når ikke helt ned til fotbrettet ennå (ikke lenge før), men ser ikke ut til å plage henne. Ellers veldig fornøyd med vognen! (Men ville kjøpt en sånn ekstra solskjerm, for skjermen gir ikke nok skygge).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...