@nonym Skrevet 29. mai 2012 #1 Skrevet 29. mai 2012 Er det dumt at ikke fotbrettet går an å stilles opp? Slik at barnet henger med beina når det skal sove? det er kun dette som avgjør om jeg stikker og kjøper meg en nå
Gjest peacock Skrevet 29. mai 2012 #2 Skrevet 29. mai 2012 Funker veldig bra her (nesten 9 mnd nå) - han elsker MBen sin! Vi har en MB Terrain, er suuuuuper fornøyd!
@nonym Skrevet 29. mai 2012 Forfatter #3 Skrevet 29. mai 2012 men er han ikke ganske liten da, slik at han ikke når bort til fotbrettet enda? om du skjønte hva jeg mente nå? :-) Er Terrain og Urban Jungle ganske like? jeg vil ha urban jungel
Lettie Skrevet 29. mai 2012 #4 Skrevet 29. mai 2012 Jeg har urban jungle, men har ikke tenkt over det du sier. Vi kjøpte denne vognen da poden var litt stor og han var laaang. Funket bra til han i alle fall.
Gjest peacock Skrevet 29. mai 2012 #5 Skrevet 29. mai 2012 men er han ikke ganske liten da, slik at han ikke når bort til fotbrettet enda? om du skjønte hva jeg mente nå? :-) Er Terrain og Urban Jungle ganske like? jeg vil ha urban jungel De er helt like bortsett fra at Terrain har mye bedre fjæring, håndbrems og store hjul som gjør den mer stabil. Og så kommer den bare i en enkelt farge foreløpig.
Valiana Skrevet 29. mai 2012 #6 Skrevet 29. mai 2012 Lillemor på 13 mnd når ikke helt ned til fotbrettet ennå (ikke lenge før), men ser ikke ut til å plage henne. Ellers veldig fornøyd med vognen! (Men ville kjøpt en sånn ekstra solskjerm, for skjermen gir ikke nok skygge).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå