Gå til innhold

Når begynte dere å bruke gravid bukser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare lurer, har selv innsett at buksene mine ikke passer lengre, og må gå til innkjøp av noen med strekk i livet. Når begynte dere å bruke gravid bukser?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke begynt og håper på å slippe. Er ca 18 uker, og sist klarte jeg meg med tights og bukser som var litt mer elastisk i livet. Håper på å slippe "gravidebuksene" denne gangen også..

Har forsøkt å gå med det, men plages av at jeg ikke liker å ha noe over magen....

Skrevet

Jeg begynte med gravidbukser i uke 30. Synes ikke de er særlig gode, og den strikktingen over magen er bare i veien og varm. Så den bretter jeg godt ned. Er i uke 38 nå, og kan egentlig fortsatt bruke de samme buksene jeg brukte før graviditeten, men da må jeg ha en hårstrikk i knappen. Det ser heller ikke særlig pent ut :P

Skrevet

Med førstemann var det rundt uke 25. Men da hadde jeg gått med knappen åpen i mange uker.

Med andremann kjøpte jeg like godt en i uke 9, da begynte det å bli ubehagelig med vanlig bukse. Skal sies at jeg hadde litt mer mage fra før denne gangen da. Men hvorfor ikke kjøpe tidlig å få brukt de litt, i stedet for å utsette det lengst mulig, og bare få brukt de 2 mnd?

Skrevet

Er i uke 14 nå, og har brukt det noen uker allerede. Jeg har kjøpt et godt lager (Ellos og HM) siden jeg har null mulighet til å holde inn magen. Får ikke igjen noen av de vanlige buksene mine - er så oppblåst.

Var sånn sist også.

Har litt mage fra før, men nå kan jeg ikke pakke den inn i vanlige jeans lenger. *ler*

Skrevet

Jeg har termin neste uke og har fremdeles ikke begynt :P

Skrevet

Wow! Heldige dere da, som slipper gravidbukser ;)

Denne gangen måtte jeg finne de fram i uke 10, og for meg er det mye mer behagelig å bruke mammabukser enn vanlige.

Gjest Prinsesse x 2
Skrevet

Forrige gang brukte jeg mine vanlige bukser hele tiden. Kan det forsovidt nå også men magen er så øm så orker ikke gå med noe annet enn tights og strømpebukse. Har et par gravidebukser jeg kjøpte rundt 7,5 mnd:)

Skrevet

Husker ikke helt je, men rundt uke 16 tror je de kom på. Jeg liker heller ikke å ha noe over magen, men bretter den bare ned og det har funka helt fint :)

Skrevet

Begynte vel i uke 18-20 ish sist. Denne gangen begynte jeg med en gravidbukse i uke 12, ellers bruker jeg bare de vide buksene mine. Olabuksene har jeg pakket ned i skuffen, for de er altfor ubehagelige nå. Kjøpte en god vid bukse med strikk i livet på Lindex i helgen. Slipper den store strikken over magen, samtidig som den er løs og behagelig å ha på :) Skal se om jeg finner en sånn bukse til i dag.

Skrevet

begynte med gravidbukser i uke 12, var så oppblåst at alt annet var ubehagelig å ha på seg...

• 2 uker senere...
Gjest Aprikos Syltetøy
Skrevet

Ha ha... Førstemann her. Er i uke 7. Har 4 syk allerede :) hadde bare stramme bukser fra før.. Så mammsbukser er mer behagelige nå:)

Skrevet

Er i 18+5 og tenker å kjøpe første gravide bukse når lønningen kommer neste uke. Går fremdeles med vanlige dongeribukser, men knappen har vært åpen (ihvertfall når jeg sitter) siden påske pga oppblåsthet, og nå pga livmoren.

Gjest Shanti ♥
Skrevet

I uke 12 var mine vanlige bukser ubehagelig trange, og da hoppet jeg likegreit over til mammabukser.. som naturlig nok var ganske store da, så et bellaband for å glatte ut og holde buksa oppe kom godt med :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...