Gå til innhold

hva tenker dere om de som raper ved matbordet=?????

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns det er uforskammet når voksne raper ved bordet (og ellers, kanskje med unntak av samboer), barn kan gjerne ikke holde igjen, men bør si unnskyld meg...

Skrevet

Jeg klarer dessverre ikke å holde igjen raper, samme hvor mye jeg vil... Jeg raper sjelden høyt, men jeg sier uansett alltid unnskyld.

Jeg sier faktisk unnskyld når jeg raper når jeg er alene også jeg, helt ubevisst. ;P

Skrevet

Om personen unnskylder seg og det er tydelig at det ikke var med vilje synes jeg ikke det er noen sak. Om man gjør det "på vane" synes jeg det er motbydelig...

Barn kan tillate seg å rape ved bordet noen år, men de bør læres bordmanerer tidligst mulig...

Skrevet

Ufordragelig!

Skrevet

Har ikke vært noen problemstilling da jeg bare opplever at det er små barn som gjør det og da får de beskjed om å unnskylde seg ;) Hvis voksne raper ved et uhell så pleier de alltid å unnskylde seg, så har vel egentlig ikke tenkt noe over det ;)

Skrevet

Jeg blir kvalm og mister faktisk matlysten. Når jeg var gravid var det så ille at jeg sprang på do og kasta opp når noen ved et uhell rapte ved maten..

Skrevet

Jeg er glad de raper, istedet for å fise....

Gjest Miryks
Skrevet

Tja, enten så raper jeg, eller så spyr jeg. Sier alltid unnskyld om jeg raper, som de fleste andre voksne med litt manerer.

Skrevet

For meg hjelper det ikke at folk raper og sier unnskyld.. men heldigvis vet de jeg pleier å spise med at jeg er litt rar på det området ;)

Skrevet

Det plager meg ikke.

Skrevet

Vi er ikke nøye på det rundt middagsbordet hjemme. Barna fiser og raper, det er naturlig og de har ikke lært seg å holde igjen.

Det hender en av oss voksne også raper, men vi sier alltid unnskyld etterpå.

Men jeg sitter ikke akkurat rundt bordet i et selskap og presser rapen ut fra magen :P

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Må man så må man...hjemme! I selskap gjør vi ikke sånt, og ikke borte på middag heller. Man må alltid si unnskyld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...