Anonym bruker Skrevet 29. mai 2012 #1 Skrevet 29. mai 2012 Skal til Tyrkia og har soleksem etter finværet som har vært Hva gjør jeg?? Burde jeg sole meg litt hver dag og satse på at det blir bedre etterhvert? Eller burde jeg ikke være i soeln i det hele tatt før det har gått bort og håpe det blir bedre i Tyrika?? Ser fr meg hele ferien er ødelagt jeg nå... Aldri hatt slik soleksem før (((
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2012 #2 Skrevet 29. mai 2012 Høy faktor og vær litt i solen så den venner seg til strålene, det går over.
☆☆☆ Skrevet 29. mai 2012 #3 Skrevet 29. mai 2012 Zyrtec hjelper meg i alle fall, blir det alt for ille bruker jeg dermovat. Nå som jeg ammer har jeg holdt meg unna begge deler Min erfaring er at mer sol slettes ikke hjelper, snarere tvert imot. Men to dager med klær på bruker å være nok...
Lille- MO Skrevet 29. mai 2012 #4 Skrevet 29. mai 2012 kjøp betakaroten(så sant du ikke er gravid eller ammer) ta en kapsel hver dag, det fjernet min soleksem for et par år siden og har ikke hatt det igjen
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2012 #5 Skrevet 29. mai 2012 Jeg er en del plaget med soleksem selv, og har faktisk hatt stor hjelp av følgende råd: Kjøp E-vitaminer på apoteket, jeg bruker Ido-E. Ta en tablett hver dag hele sommersesongen. Fungerer veldig bra for meg i alle fall. Og bruk for all del høy solfaktor og ikke sol deg når solen står på det høyeste på dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå