Gå til innhold

reise til tyrkia 2 mnd før termin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har bestilt reise for over 1 år siden, og ble gravid i februar. Har termin ca 8 november og reiser til tyrkia i begynnelsen av september. Tror dere at det går bra? I følge de papirene jeg har funnet har ikke flyselskapet noe problem med dette. Men det var så lenge vi fikk skriv med fra legen om at alt var ok.

Hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har gjort det selv, var 34 uker og fikk reise med legeattest, det går kjempe fint. Skulle det skje noe så har de et utrolig bra helsetilbud i Tyrkia. Så det er bare å reise hvis du føler deg i fin form :)

Skrevet

Jeg reiser til Kroatia i uke 28 og blir der nede en måned.

Jordmor sier at en kun må være obs med mat der nede. Drikke mye og holde skyggen :) God tur

Skrevet

takker for raske svar :) Vi har gledet oss lenge, og det hadde vært et skår i gleden om vi ikke kunne reist...

Ser ut til at vi kan glede oss videre :):):)

Skrevet

Jeg hadde ikke turt det. Jeg hadde ikke følt meg trygg nok dersom fødselen skulle starte.

Skrevet

Jeg hadde ikke turt det. Jeg hadde ikke følt meg trygg nok dersom fødselen skulle starte.

Er tilbake 6 uker før termin... Tror det skal gå bra. Fødte noen dager etter termin sist. Så stresser ikke for det. Var mest redd for at det ville være et problem med flyselskapet eller at tyrkia kanskje ikke var det rette stedet å reise, men etter tbm her så er jeg beroliget ;)

Skrevet

Vi reiste til Gran Canaria i uke 30 til 32 sist, gikk kjempe fint det :-)

Badet mye, spiste god mat og slappet av, smør magen godt og avkjøl deg mye, :-)

God tur, misunner deg :-)

Skrevet

Jeg reiser nå til Spania i tre uker, vil da være 29 uker ved avreise... Men stoler på at hvis det skjer noe så har de nok mottatt en baby der nede før :D Men... får man alt dekket av forsikringen hvis noe skjer der nede? DET lurer jeg på!!

Skrevet

Kaster meg på her drar til Spania i uke 30 blir til uke 34. Satser på at det går strålende. Fikk forrige barn i uke 37 så vil bare være hjemme til det. Sykehusene er sikkert like bra ig føde på som i Norge. Skal babyen ut så gjør det jo like vondt i Spania som i Norge ha ha. Jeg lurer også veldig på om forsikringen dekker dette? Husk å ta m eller bestill kortet fra helfo og ta m sv.skap papirer :-) god tur og god sommer alle gravide.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...