Anonym bruker Skrevet 29. mai 2012 #1 Skrevet 29. mai 2012 Min lille har en klisterhjerne ute av en annen verden... Hun kan sitte med 5 smokker i fanget og hvis en av de er borte en time senere så kan hun gå rundt å lete etter den "lilla" smokken. Hun vet akkurat hvilken smokk som er borte, selv om det er en lik som hun allerede har. Hun har magneter på kjøleskapet som hun leker med og før hun skulle sove hadde hun med en F i hånda som ble liggende på stellebordet mens hun sov. Da hun våknet hører jeg fra rommet F, F, EEFFFFF. Da ville hun ha den F`en hun hadde lagt fra seg. Vi var også ute en tur og gikk for et par uker siden, da var det en katt som gjemte seg under bilen. Vi gikk forbi den plassen i går, det var ingen katt eller bil der, men hun begynte å snakke om katten som gjemte seg. Syns dette er veldig moro altså
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2012 #2 Skrevet 29. mai 2012 Synes dette høres ganske normalt ut. Iallfall slik jeg har erfart mine barn. Min yngste har akkurat fylt 2 for noen uker siden og jeg kjenner godt igjen det med smokkene. Og å etterlyse leker som ble lagt fra på et bestemt sted dagen før eller før barnehage. Men spesialiteten er å merke seg ting som er flyttet på og å flytte det tilbake til der det hører hjemme. Nå snakker ikke min enda, men gjør seg godt forstått hos oss foreldre og peker og viser ganske mye rart som han har opplevd og husker.
Gjest Sekretøsa Skrevet 29. mai 2012 #3 Skrevet 29. mai 2012 Sønnen min var sånn, dattra mi ikke. Men så er dattra mi et surrehuet uten sidestykke da Han er når snart 5 år, og kan fortelle om ting som skjedde når han var rundt 2. Noen ganger blir jeg rimelig overasska, for jeg husker det ikke Men han huska alltid hvor han la fra seg ting, hvem vi hadde vært hos 3-4 uker i forveien osv osv når han var på den alderen
Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 29. mai 2012 #4 Skrevet 29. mai 2012 Sønnen min imponerer meg stadig med den hukommelsen sin Han husker folk han ikke har sett siden påske.
Bee&Alie Skrevet 29. mai 2012 #5 Skrevet 29. mai 2012 Jeg husker faktisk i voksen alder episoder fra da jeg var 2-3 år! Sikkert ikke tema her, men det er faktisk mulig ;p Spurte mora mi om hvor gammel jeg var da det og det skjedde, og hun fortalte litt sjokkert (over at jeg husket) at jeg var 2 1/2. Husker ganske greie detaljer også! Tror hjernen kan være kvikk i den alderen altså!
L-8 Skrevet 29. mai 2012 #6 Skrevet 29. mai 2012 Husker også ting fra jeg var to... Min ettogethalvtåring oppfører seg også sånn. Når vi var på vei til hytta nå i helgen begynte han å rope gakk-gakk og bææ i baksetet når vi var noen km unna, sist vi var på hytta for noen uker siden var det nemlig sauer på beite og ender ved brygga ;-) Det er også et hus vi går forbi noen ganger der det en gang var en katt i hagen, hver gang vi går forbi må han stikke hodet inn porten og rope på miiiu. I noen av bøkene lager han "lyden" til neste side før vi har bladd om (pekebøker: bæ, mø, kake, baby...) Tror de har ganske god hukommelse disse små...
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2012 #7 Skrevet 29. mai 2012 Ja slik har det vært her også., men kaller du dette klisterhjerne? *ler*
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2012 #8 Skrevet 29. mai 2012 Ja, så klart jeg gjør det Jeg syns det er veldig moro at hun husker så mye og jeg syns den lille store jenta mi har klisterhjerne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå