Frimurerfrue Skrevet 29. mai 2012 #1 Skrevet 29. mai 2012 tror jeg er årsaken til at tråden din på ris og ros siden er låst! Altså dette: http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/143938347-hva-er-moderators-kj%c3%b8reregler/page__pid__144269549#entry144269549
Gjest Ziva Skrevet 29. mai 2012 #2 Skrevet 29. mai 2012 Snakk om å være sneversynte, ikke tale om at de klarer å begrunne hvorfor den tråden ble slettet.
Frimurerfrue Skrevet 29. mai 2012 Forfatter #3 Skrevet 29. mai 2012 Blir snedi å se om denne får stå da!
Gjest sug lut Skrevet 29. mai 2012 #4 Skrevet 29. mai 2012 Du er så inderlig tilgitt, det er jo bare moderator som kommer dårlig ut av dette. Må si at det er første gang jeg har sett en låst tråd så gratulerer til deg, Frimurerfrue, du bryter nytt land
Frimurerfrue Skrevet 29. mai 2012 Forfatter #5 Skrevet 29. mai 2012 Åh, er det første gangen? Hehe, moderator turde sikkert ikke slette den, i redsel for hva som skjedde sist gang et uskyldig innlegg ble sletta....
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 29. mai 2012 #6 Skrevet 29. mai 2012 "Vi er flere moderatorer som jobber om hverandre, og vi alle kan tolke et innlegg/en tråd ulikt" Fiffig! Trodde ikke at en moderator skulle tolke, men følge klare regler og retningslinjer. å tolke og å slette etter eget syn er ganske løst opplegg
☆☆☆ Skrevet 29. mai 2012 #8 Skrevet 29. mai 2012 De kommer jo med en halv beklagelse i alle fall. De beklager feilen, men nekter å si hvor feilen oppstod. Det er i alle fall bedre enn å ikke innrømme å ha gjort feilen i det hele tatt, men fortsatt ikke bra nok....
Gjest sug lut Skrevet 29. mai 2012 #9 Skrevet 29. mai 2012 De kommer jo med en halv beklagelse i alle fall. De beklager feilen, men nekter å si hvor feilen oppstod. Det er i alle fall bedre enn å ikke innrømme å ha gjort feilen i det hele tatt, men fortsatt ikke bra nok.... De beklager bare feilen fordi jeg lager stink om det og sier at jeg har tenkt å fortsette å lage stink. Ikke fordi de mener det er begått en feil. Og deretter låser de tråden. Fiffig og imponerende.
☆☆☆ Skrevet 29. mai 2012 #10 Skrevet 29. mai 2012 De beklager bare feilen fordi jeg lager stink om det og sier at jeg har tenkt å fortsette å lage stink. Ikke fordi de mener det er begått en feil. Og deretter låser de tråden. Fiffig og imponerende. En grei oppsummering av situasjonen, det...
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 29. mai 2012 #11 Skrevet 29. mai 2012 haha, priceless! Du ruler Lut!
Gjest sug lut Skrevet 29. mai 2012 #12 Skrevet 29. mai 2012 (endret) De har i alle fall ikke låst tråden for liking, så nå har jeg likt Frimurerfruen, og oppfordrer alle andre til å gjøre det samme. Dessverre finnes det ikke en buh-knapp til moderator. Endret 29. mai 2012 av sug lut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå