Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

jeg er student på BI og jeg skal skrive Bacheloroppdave om ammehjelp, nærmere bestemt ammepumper. Men det er veldig vanskelig å finne folk som har vært i denne situasjoenen.

Derfor hadde det vært supert om noen kunne tenke seg å svare på den. Det er bare 12 spørsmål, så det vil ikke ta veldig lang tid :)Jeg trenger respondenter som både har hatt gode og dårlige opplevelser.

Man kan enten svare på mail eller per telefon, bare å si ifra hva som passer best ;) Setter utrolig stor pris på det og på forhånd tusen takk!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

jeg er student på BI og jeg skal skrive Bacheloroppdave om ammehjelp, nærmere bestemt ammepumper. Men det er veldig vanskelig å finne folk som har vært i denne situasjoenen.

Derfor hadde det vært supert om noen kunne tenke seg å svare på den. Det er bare 12 spørsmål, så det vil ikke ta veldig lang tid :)Jeg trenger respondenter som både har hatt gode og dårlige opplevelser.

Man kan enten svare på mail eller per telefon, bare å si ifra hva som passer best ;) Setter utrolig stor pris på det og på forhånd tusen takk!!!

hei,. jeg kan gjerne prøve å svare deg. brukte ammepumpe til mitt første barn. send meg meld privat med hva du lurer på,.

Skrevet

Da jobber du vel på Apollon? Send ut fellesmail der til nettstudentene, der er er det mange godt voksne studenter som har barn ( meg selv inkludert).

Da skal du se at du får bra med svar.

Skrevet

Da jobber du vel på Apollon? Send ut fellesmail der til nettstudentene, der er er det mange godt voksne studenter som har barn ( meg selv inkludert).

Da skal du se at du får bra med svar.

Nei, det gjør jeg ikke. Jeg er heltidsstudent :) Men det var et kjempe bra forslag! tusen takk :)

Skrevet

Jeg kan også svare, hvis du sender en PM :)

Sleit med amming og brystbetennelse sist, så har pumpa endel :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...