Anonym bruker Skrevet 29. mai 2012 #1 Skrevet 29. mai 2012 Er du lykkelig forelsket og våryr?? Hvor lenge har dere vært sammen med partneren isåfall? Virker ofte som mange her har et kjedelig, følelsesløst forhold til partneren. Sammen "pga barna" lissom! Motbevis dette da!
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2012 #2 Skrevet 29. mai 2012 Vi har vært sammen i 14 år, og nei jeg er ikke våryr og forelsket. Det er deilig å være forelsket, men jeg har et trygt og godt liv med en mann jeg elsker selv om det av og til mangler "piffen". Vi er gode venner og kjærester, men jeg får ikke sommerfugler i magen av ham.
moota m storebror&lillebror Skrevet 29. mai 2012 #3 Skrevet 29. mai 2012 Ja jeg er kjempeforelsket og det sier samboeren min også at han er Vi ble kjærester for 10 1/2 år siden, men gikk fra hverandre for 3 år siden. Det var litt frem og tilbake og vi flyttet sammen igjen for 1 1/2 år siden.
Himmel og hav Skrevet 29. mai 2012 #4 Skrevet 29. mai 2012 Ja, det hender seg det! Vi har vært sammen i godt og vel 20 år og har et trygt og godt A4 liv sammen. Vi elsker hverandre, og jeg får fortsatt sommerfugler i magen noen ganger når han ser på meg med DET blikket, eller når han kommer gående mot meg, men nyforelsket og yr er vel å ta i litt.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2012 #5 Skrevet 29. mai 2012 Dødsforelska! Vært sammen i 4 år, snart 1 års bryllupsdag og sprekker nesten av kjærlighet og forelskelse når vi er sammen. Gleder meg over å våkne opp med verdens fineste mann hver dag
Gjest Sekretøsa Skrevet 29. mai 2012 #6 Skrevet 29. mai 2012 Forelska, nja.. Jeg elsker han jo. Noen ganger når han drar på seg sommerskjorta og er nybarbert på hodet, da er han ekstra hot og jeg kan kjenne det kribler Eller når han smyger seg opptil meg og ser på meg med go'blikket sitt. Men sånn til vanlig elsker vi hverandre og har det trygt og godt Vært sammen i 6 år.
najaden Skrevet 29. mai 2012 #7 Skrevet 29. mai 2012 Jeg har vært sammen med mannen min fra før enkelte her inne ble født Jeg elsker mannen min, og er veldig stolt over han - og jeg synes han er attraktiv og god. Og innimellom så kjenner jeg meg våryr og forelska i han også. Ikke hele tida, men ofte nok.
Gjest Prinsesse x 2 Skrevet 29. mai 2012 #8 Skrevet 29. mai 2012 Vi har vært sammen i 9,5 år og til tider like forelsket:) gift, og nå snart 2 barn sammen. Har selvfølgelig opp og nedturer som de fleste andre har. Men stort sett har vi det veldig fint sammen! Deilig å ha det trygt og godt selv om man ikke har de sommerfuglene i magen som man hadde som nyforelsket. Vi elsker hverandre like mye enda, hvis ikke mer
Moden mamma til 3 :) Skrevet 29. mai 2012 #9 Skrevet 29. mai 2012 Jepp! Har vært sammen i 9 1/2 år, og venter nå vårt første (blir det eneste også..) barn sammen Savner ham vanvittig når han er bortreist, til og med når han bare er på jobb (jeg er sykmeldt...). Alltid godt å få ham hjem igjen! Kan bli yr uansett hvilken årstid det er, men selvsagt kjenner jeg det mer nå på våren når han går i bar overkropp
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2012 #10 Skrevet 29. mai 2012 Består ikke mye av "kriblingen" og "spenningen" i froholdet av usikkerhet? Jeg mener, når man nylig har truffet noen, og ikke vet om denne liker en like godt tilbake, om han kommer til og ringe,- om han vil møte deg igjen, hvordan han vil reagere på den kjolen, nye frisyren osv osv? Etterhvert som man har vært sammen lenger og lenger så bli det stadig færre slike "Nye situasjoner" og være spent over..Og da forsvinner en god del av spenningen og kriblingen, gjør den ikke? Man lærer rett og slett hverandre så godt og kjenne at det er vanskeligere og vanskeligere og "skape spennende" situasjoner, og man blir sjelden overrasket over partner etter noen år. Man vet hva som vil bli sagt/gjort på forhånd... Nei, er ikke forelsket, på den måten lenger, men synes tryggehten og det og VITE er bedre enn den yrende, usikre forelskelsen,- faktisk...Tror forelskelsen går over til en tryggere og bedre kjærlighet Litt flåsete sagt...
#Ariadne# Skrevet 29. mai 2012 #11 Skrevet 29. mai 2012 Tja .. Han har ett blikk som får det til å kile i magen min til tider ;-) vært sammen i 10 år. Har ett trygt og godt forhold, og elsker hverandre. Forelska følelsen kommer og går i perioder . Men ikke like intenst som i starten :-)
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2012 #12 Skrevet 29. mai 2012 Ja, det er jeg, men det er så ferskt at vi ikke har definert oss som kjærester eller noe sånt enda
kaklemor Skrevet 29. mai 2012 #13 Skrevet 29. mai 2012 Ja, det er vi fortsatt begge to Får mange ganger sommerfugler i magen og syns det er godt å se han på denne måten fortsatt etter 5 år og snart to barn sammen
Hippomama Skrevet 29. mai 2012 #14 Skrevet 29. mai 2012 Vi har vært sammen i 9år, og den nyforelska følelsen er nok borte for lenge siden. Vi er gift på 2 året og venter barn i August. Den super forelska følelsen er borte, men kommer på besøk enkelte ganger. Hjertet kan slå litt ekstra når han har på seg dress eller sommerklær. Vi har et trygt og godt forhold, og elsker hverandre mer enn ord kan beskrive. Min mor mener at vi er som nyforelska siden vi kysser og klemmer hele tiden, og sender søte meldinger til hverandre gjennom dagen, hehe.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2012 #15 Skrevet 29. mai 2012 Kribler fortsatt i kroppen når jeg ser på gubben!
Gjest Heartbroken Skrevet 29. mai 2012 #16 Skrevet 29. mai 2012 Ja, jammen kribler det ikke her også rett som det er Nyforelsket er vi nok ikke etter over 20 år sammen, men at det kribler i magen når han rusler rundt i shorts og bar overkropp, eller kler seg litt opp er sikkert Jeg syns fremdeles at han er en svært attraktiv mann og jeg kjenner at jeg er stolt over at han er "min" når vi er ute - det kommer selvsagt også av at han er åpen og høflig mot alle mennesker. A4 livet kan være uspennende til tider og det er noe vi har klart å lære oss å leve med. At vi noen ganger kan finne frem til den pirrende følelsen synes jeg er kjempedeilig i en travel og til tider tung hverdag.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2012 #17 Skrevet 29. mai 2012 Misunner dere jenter! Har vært sammen med min i åtte år og her har jeg ikke følt sting av forelskelse på årevis! Det siste året har jeg vært usikker på om det er noen følelser igjen i de hele tatt...
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2012 #18 Skrevet 29. mai 2012 Er du lykkelig forelsket og våryr?? Hvor lenge har dere vært sammen med partneren isåfall? Virker ofte som mange her har et kjedelig, følelsesløst forhold til partneren. Sammen "pga barna" lissom! Motbevis dette da! Ja, ikke i barnefar som det er slutt med. Men i min date gjennom 6 mnd, ååh.. Han er herlig <3 Godt å være forelska igjen.. Men har ikke sagt det til han enda :-P
Gjest yrild Skrevet 29. mai 2012 #19 Skrevet 29. mai 2012 He he vi har vært sammen i snart 7 år og jeg føler meg ofte forelsket, men IKKE I DAG ;-) Er så irritert på mannen min i dag, men det handler om småting og i morgen er jeg sikkert forelsket igjen :-) Vi er ikke sammen for barna, men jeg ville nok vært noen år sammen for barna jeg da hvis det blir nødvendig...
Lettie Skrevet 29. mai 2012 #20 Skrevet 29. mai 2012 Jeg har vært sammen med mannen min i snart 8 år. I dag opplevde jeg at han kom hjem fra jobb (han kjørte forbi og stakk innom) bare for å fortelle meg at han hadde liggi å kikki på meg mens jeg sov i morges og tenkt på hvor vanvittig pen han synes jeg var og hvor heldig han er. Så ja, kjente litt ekstra på forelskelsen i dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå