Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

 

jeg er student på BI og jeg skal skrive Bacheloroppdave om ammehjelp, nærmere bestemt ammepumper. Men det er veldig vanskelig å finne folk som har vært i denne situasjoenen.

 

Derfor hadde det vært supert om noen kunne tenke seg å svare på den. Det er bare 12 spørsmål, så det vil ikke ta veldig lang tid :) Jeg trenger respondenter som både har hatt gode og dårlige opplevelser.

 

Man kan enten svare på mail eller per telefon, bare å si ifra hva som passer best ;) Setter utrolig stor pris på det og på forhånd tusen takk!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...