Studenten2 Skrevet 29. mai 2012 #1 Skrevet 29. mai 2012 Hei, jeg er student på BI og jeg skal skrive Bacheloroppdave om ammehjelp, nærmere bestemt ammepumper. Men det er veldig vanskelig å finne folk som har vært i denne situasjoenen. Derfor hadde det vært supert om noen kunne tenke seg å svare på den. Det er bare 12 spørsmål, så det vil ikke ta veldig lang tid Jeg trenger respondenter som både har hatt gode og dårlige opplevelser. Man kan enten svare på mail eller per telefon, bare å si ifra hva som passer best Setter utrolig stor pris på det og på forhånd tusen takk!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå