Gå til innhold

Legoland for 2 åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært og synes det passer for 2 åring med lego dilla?

Hvordan er prisene i forhold til mat og sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er dyrt å komme inn, og det er dyrt å spise der;-)

Vi har vært der to ganger, og så klart at det var den siste gangen ungene fikk mest utbytte av besøket. Da var de eldre og kunne bruke parken på en helt annen måte enn da de var små.

Skrevet

Vi var der med eldste da han var to år. Men selv om det var kjekt, så er det veldig mange andre ting osm hadde vært gøyere.

Han hadde enda ikke forstått dette med å stå i kø, og siden det er sinnsykt mye folk der og lange køer - ble det mye hyling på grunn av det. Han ville jo kjøre båter f eks, men forsto ikke hvorfor han måtte vente en time først + + +

Så mitt råd er å vente til han er større, da har han også mer utbytte av det.

Skrevet

Legoland er vel den dyreste parken i Danmark. Vi var der når barna var 4 og 2 år og de var for små begge 2 synes vi. Det er jo kjekt å se, men de blir fort leie og de fleste aktivitetene er for eldre barn.

Vi var mer fornøyde med djurs sommerland til så små barn, men det kommer vel litt an på interessen også.

Skrevet

Vi er der annethvert år, og har vært der Når gutten min har vært 1,5 år, 3,5 år og 5,5. Helt supert alle gangene! Det er relativt dyrt der da, vi spiser aldri inne i parken, men smører og har med baguetter med godt pålegg.

Jeg mener at en toåring har glede av det.

Skrevet

Vi har vært der flere ganger, og med barn i snart alle aldre ;)

En 2-åring har det helt klart gøy i parken, men en 4-åring har klart mer utbytte av det. I fjor var ungene mine 2, 4, 7 og 10 år gamle og alle fire hadde det kjempegøy.

Men jeg ville aldri reist midt i juli, da er det milelange køer og altfor mye folk. Veldig kjedelig å bruke 1 time i kø på hver attraksjon.

Vi har reist enten før eller etter høysesongen, da får du også gode priser.

I fjor var de der i 5 dager (bodde på Lalandia) i siste halvdel av juni, perfekt med folk. Lengste vi sto i kø var 10 min og prisene på pakketurer med båt, overnatting og todagerspass til parken var helt ok.

Ungene vil gjerne tilbake i år.

Skrevet

Jeg har vært der med en 2 åring, og han koste seg masse :) Reagerte ikke noe særlig på prisene på mat og inngang. Er jo en populær og fin park, så super billig er d jo ikke. Er lange køer over alt i fellesferien. Men om man reiser rett før eller rett etterpå så er d ikke så ille :) Vi skal garantert tilbake når lillesøster blir 2 år :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...