Anonym bruker Skrevet 29. mai 2012 #1 Skrevet 29. mai 2012 Har lest den litt før, men en stund siden nå. Og av og til så går jeg innom blogger jeg har lest litt om før, for å se hvordan det går. Men nå finner jeg den ikke. Noen som vet om hun har sluttet å blogge, eller har hun ny blogg? Tusen takk til den/de som kan hjelpe meg
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2012 #3 Skrevet 29. mai 2012 Hun slettet bloggen etter å ha fått en masse pepper etter et innlegg hun skrev her, der hun klaget over hvor dårlig råd de hadde og lurte på hvaslags støtte hun hadde rett på fra Nav etc. Samtidig lå det ute et innlegg på bloggen der hun beskrev hvor mye hun hadde shoppet av klær og dill til ungen, og mange poengterte at dette ikke hang helt ihop. Hun er vel redd for kritikk da, og at Nav skal finne på å lese bloggen.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2012 #4 Skrevet 29. mai 2012 Ja den var jo lei! Jaja... Hva skal man si til sånn
Mamma med 2 små Skrevet 29. mai 2012 #5 Skrevet 29. mai 2012 Det var nok ikke jeg som la ut innlegg om støtte fra nav nei! Jeg slettet bloggen min da jeg fikk mye kritikk herifra om hvor stygge barn jeg hadde, at bryllupsbildene var stygge osv! Var en som har baby som slettet den på grunn av klær hun hadde lagt ut på bloggen! Jeg har ikke baby og søker ikke om støtte fra nav, vite hva du prater om du skriver!
Mamma med 2 små Skrevet 29. mai 2012 #6 Skrevet 29. mai 2012 Jeg skal absolutt ikke ha på meg at jeg søker støtte fra nav samtidig som jeg shopper masse klær. Håper du hi leser dette jeg skriver her. Og at andre som leste innlegget der jeg slettet bloggen kan bekrefte dette.
Gjest sommerfuggel i vinterland Skrevet 29. mai 2012 #7 Skrevet 29. mai 2012 Seriøst? Skriver virkelig folk til andre at de har stygge barn osv? Jeg blir helt sjokkert over enkelte ting jeg leser her inne, høres ut som enkelte er splitter pine gale! Nå ble jeg direkte sint på dine vegne! Går det virkelig an å såre andre på denne måten????? Og forresten, jeg fikk heller ikke inntrykk av at Villabeige og denne "shoppingdama" var samme person.
Magetaska Skrevet 29. mai 2012 #8 Skrevet 29. mai 2012 Var ingen som skrev at barna var stygge. Det gikk mer på at du la ut outfit bilder, og så var det ikke akkurat topp moderne klær du viste...
Pigalopp:-) Skrevet 29. mai 2012 #9 Skrevet 29. mai 2012 Hva med å bare legge denne tråden død? Ingen vits i å krangle om dette her inne! Det er for dumt!
Mamma med 2 små Skrevet 29. mai 2012 #10 Skrevet 29. mai 2012 Var ikke bare det at det var outfit bilder nei. Barna var stygge, bryllupsbilder var stygge og interiør var stygt! Greit å legge tråden død, jeg skulle bare få fram at jeg ikke var hun andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå