Anonym bruker Skrevet 29. mai 2012 #1 Skrevet 29. mai 2012 Jeg har vert betatt av en på jobben min for to års tid tilbake. Han hadde allt jeg kunne tenke meg, og vi hadde veldig god kjemi. Vi jobbet bare i ca to mnd sammen. Jeg tenkte en del på han når jeg også var hjemme, vi ble veldig gode venner. Men ikke noe mer. Jeg sendte aldri mld til han på privaten, fortalte hva jeg følte osv. Jeg hadde samboer. Min samboer har nå vert betatt/forelsket(?) i en han jobber med. Han sier han bare var betatt i en mnd tid(hun er pen,morsom ja allt han kunne tenke seg). Jeg spurte han når jeg merket forelskelsen hans- om han var betatt.Nei på død og liv ikke, var veldig bastant-så jeg skjønnte han var det. Nå i ettertid får jeg dradd det ut av han i en krangel. Han sier han løy om det fordi han var redd jeg ville gå fra han. Han fortalte henne at han var betatt av henne, sendte/r masse meldinger, ganske flørtete meldinger til henne. De sees ofte- da han ber henne komme opp å være med han på jobben osv osv.Forteller henne intime detaljer om våres liv sammen. Jeg ser ikke på dette som å være betatt- men grensen til utro? Har bedt han velge mellom meg og familien eller henne. Synes dere det er urimelig?..
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2012 #2 Skrevet 29. mai 2012 Det er ikke grensen til utro, det er utro OG svik siden han utleverer deres personlige detaljer sammen uten ditt samtykke. Dropp idioten. De har sikkert ligget sammen også.
Gjest Mentha & Junior Skrevet 29. mai 2012 #3 Skrevet 29. mai 2012 Langt ifra urimelig. Å legge ut om deres liv til henne synes jeg er et alvorlig brudd pÅ tilliten mellom deg og han. I tillegg flørter han, bÅde pÅ tlf og fysisk, og ber henne opp pÅ kontoret til seg i løpet av arbeidsdagen. Ikke noe av dette hadde jeg godtatt! HÅper han tar til vettet og innser hva han gjør mot deg. Å bli betatt av noen er ikke noe man kan noe for, men man kan velge Å ikke gjøre noe med det, og ikke legge ved pÅ bÅlet - for Å si det sÅnn.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2012 #4 Skrevet 29. mai 2012 Ja det er jo lett å si dropp idioten. Jeg har bedt han snakke med henne, finne ny jobb og begynne i samlivsterapi. Vi har jo to barn sammen.. :/ Men jeg kommer nok aldri til å stole på han igjen, og heller virkelig mot å dra.
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 29. mai 2012 #5 Skrevet 29. mai 2012 Ja det er jo lett å si dropp idioten. Jeg har bedt han snakke med henne, finne ny jobb og begynne i samlivsterapi. Vi har jo to barn sammen.. :/ Men jeg kommer nok aldri til å stole på han igjen, og heller virkelig mot å dra. Hva har han svart på dine oppfordringer om terapi, ny jobb og slikt?
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2012 #6 Skrevet 29. mai 2012 Han har sagt han gjør hva som helst for å redde forholdet. Var han som ville i terapi. Jeg som ville han skulle bytte jobb osv... :/ Og det skal han har han sagt. Og jeg ser jo han prøver. Men føler meg veldig ført bak lyset! Vet ikke om det står til å reddes selv i terapi..
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 29. mai 2012 #7 Skrevet 29. mai 2012 Og vil han i det hele tatt slutte og treffe denne andre dama?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå