Gå til innhold

Åh hjelpes (unge mødre Danmark)

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en gjeng, er det mulig.... Ene paret er begge sykemeldt for depresjon etter et innbrudd men nå skal de begge prøve å fullføre tiende klasse sammen. Og dette er tobarnsforeldre. Hun andre bryr seg ikke om så mye så lenge hun får en jente. For et utgangspunkt disse barna har.... Prøver produsenten og finne de minst oppegående mødrene og fremstiller de som lettere psykisk utviklingshemmede? Eller er faktisk de unge mødrene i Danmark så mye dårligere velfungerende enn de norske?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig enig... De er heeeeelt på tur mange av de der :P

Men tipper jo selvfølgelig at produsentene gjør det mest mulig "spennende" ;)

Skrevet

Ja det må være klippet for å fremstille de dårligst mulig.... Jeg sitter bare å måper, henfallen av at det finnes slike mennesker. Han typen til hun som var sykemeldt med depresjon kan umulig være helt som han skal? Det verste er at jeg ikke klarer å slutte å se!!

Gjest peacock
Skrevet

Den danske versjonen har i hvert fall betydelig mer preventiv effekt i forhold til å hindre tenåringsgraviditeter enn den norske versjonen har! :-)

Skrevet

Hehe, så på det jeg å. tenk om alle som hadde hatt innbrudd skulle sykemelde seg a. hehe

norge og danmark på "unge mødre" er noen kontraster, danskene ser slitene og tafatte ut og i norge har vi de wanna be glamor modellene som kun er interessert i utseende sitt.

Skrevet

Hehe, så på det jeg å. tenk om alle som hadde hatt innbrudd skulle sykemelde seg a. hehe

norge og danmark på "unge mødre" er noen kontraster, danskene ser slitene og tafatte ut og i norge har vi de wanna be glamor modellene som kun er interessert i utseende sitt.

Heheh stemmer. Men de norske har ihvertfall ambisjoner (selv om det ikke alltid er realistiske) og de fleste forstår viktigheten av å skaffe seg en utdanning. I unge mødre Danmark har jo de fleste ikke fullført grunnskolen en gang! Kjenner jeg får vondt inne meg når den nybakte moren på 15 år sier hun ikke vil amme for hun prøvde det en gang og det "føltes feil". Så sitter hun der med den lille som ikke får i seg nok via flaske.

Skrevet

Enig med dere. Og hun 15-åringen røykte som en skorstein gjennom hele svangerskapet. Virker ikke som en spesielt ressurssterk familie. Moren lar døtrene på 15 få røyke inne..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...