Netti*** Skrevet 29. mai 2012 #1 Skrevet 29. mai 2012 Mannen min har falt for Stokke sin vogn. Men jeg er ikke helt begeistret for design og størrelse. Har også sett på JFK (heter de det?) og denne ser mye bedre ut for trilleturer og større når barne skal sove i voksi pose ute om vinteren når den er over året. Noen som har noen synspunkter ??? Takker for svar :-)
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2012 #2 Skrevet 29. mai 2012 Tfk(Trend for Kids) Har ikke erfaring med noen av de selv, men skulle jeg velge, hadde jeg definitivt valgt Tfk.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2012 #3 Skrevet 29. mai 2012 Hadde nok valgt Tfk ja. I Stokke sin vogn er det lite mulighet for å bruke noe annet enn Stokke sitt tilbehør. En Voksi pose er det nok ikke så enkelt å få plass til.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2012 #4 Skrevet 29. mai 2012 Av disse to hadde jeg gått for TFK. Den stokke vogna er skikkelig plæstic, og knirker og knaker. Bagen er knøttliten, og humper en del når den kjøres på ujvent underlag. Sittedelen er også liten, og barn over 1 år ser helt forvokste ut i den.
It's all about me Skrevet 29. mai 2012 #5 Skrevet 29. mai 2012 Har selv bare erfaring med TFK, men synes Stokke er utrolig kul, så ikke noe stygt om den. TFK derimot er vanvittig god å trille, superstødig og blir aldri for liten til barnet. Skjermen er god og gir den skyggen du trenger, sittedelen er ergonomisk formet og laget i pustende materiale som ikke blir klamt selv på de varmeste dager, og bagen er blant de aller største av alle bager.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2012 #6 Skrevet 29. mai 2012 Hvor skal vognen brukes? Om vognen kun skal brukes i by og på shopping, så ville jeg kanskje valgt stokke.. De er jo små og lette, men syns personlig de er stygge.. TFK er mer en vogn, og den kan brukes på det meste av terreng. Shopping, turer i skog og mark. Bedre plass i vogna og under vognen. Tror heller kke du hadde fått plass til voksiposen i stokkevognen. Et pluss med stokke er jo at du kan feste på babysetet til Besafe, men det er kanskje mulig å feste bilstol til TFK med et adapter, det vet jeg ikke da.. Jeg ville valgt TFK, og vurderer å kjøpe denne til nestemann.
Netti*** Skrevet 29. mai 2012 Forfatter #7 Skrevet 29. mai 2012 Vel skal brukes mest til trilling. Håpet også å kunne trille på grusveien bort til lysløype. Men også på kafé og butikker. Trenger en allsidig vogn. Mann likte Stokke sin fordi den tar litt mindre plass, å med 4 unger og 2 hunder blir det trangt om plassen i en bil :-/
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2012 #8 Skrevet 29. mai 2012 Et pluss med stokke er jo at du kan feste på babysetet til Besafe, men det er kanskje mulig å feste bilstol til TFK med et adapter, det vet jeg ikke da.. Kan feste flere bilstoler på Tfk enn bare Besafe. Både Maxi Cosi, Britax og Rømer får man adaptere til.
khm Skrevet 29. mai 2012 #9 Skrevet 29. mai 2012 (endret) Kjøpt TFK selv, og det virker som en meget bra vogn av det lille vi har prøvd enda(termin juli). Så litt på den stokke men utrolig stygg vogn, pluss at det er liten bag på den. Tfk kan brukes med sportsvogn delen helt opptil 4 år, den kan slås lett sammen og bli liten nok da til lett å få inn i bilen. Sjekk ut cepta AS på finn.no, vi kjøpte der, da kommer den på 6990 i motsetning til en 9000-10000 i noen barnebutikker. Det er forresten skivebremser, og store hjul på tfk som gjør den glimrende utenfor vei også Endret 29. mai 2012 av khm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå