Anonym bruker Skrevet 29. mai 2012 #1 Skrevet 29. mai 2012 Jeg har min månedtlige menstruasjon. Men denne gangen er den helt merkelig. Det har i tre dager kun kommet brunt blod. Og ikke så mye som en vanlig mensen, kun spotting. Noen som har opplevd det samme. Er snart 10 mnd siden fødsel og jeg fikk igjen mensen raskt og den har vært punktlig og normal i 8 mnd. Ikke har jeg de vanlige mensen smertene heller. Har aldri opplevd dette tidligere, har kun vært slik i slutten av mensperioden, ikke i starten. Er dette noe man skal se an eller kan det være lurt å oppsøke gynekolog?
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2012 #2 Skrevet 29. mai 2012 Er blodet koagulert kan det være lurt å sjekke det. Kanskje du har\hatt en sa eller en ma..
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2012 #3 Skrevet 29. mai 2012 Er blodet koagulert kan det være lurt å sjekke det. Kanskje du har\hatt en sa eller en ma.. Det er bare pittelitt, bittesmå blodklumper som kommer. Nesten så man ikke ser de hvis man ikke studerer, Takk for svar HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå