Anonym bruker Skrevet 29. mai 2012 #1 Skrevet 29. mai 2012 Har ikke så stor plass, og det er altfor langt og dyrt å reise til feks lekeland. Så jeg hadde hatt lyst å invitere 6 av vennene hans. Noen er et år yngre, og noen går på en annen avdeling, og det er 1 jente blant disse. Må vi invitere alle på avdelinga hvis vi sender ut invitasjon på telefon til foreldrene? Hva syns dere?
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2012 #2 Skrevet 29. mai 2012 Helt greit men det er sikkert mulig leie bhg også ;-)
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2012 #3 Skrevet 29. mai 2012 vi skal også invitere til bursdag nå,. vi skal be alle på alderstrinnet til ungen. blir totalt 8 unger med vår,. for oss så holder det. vi har plassen men har ikke lyst til å ha en haug med barn her. tenker at så lenge det er noen i en vennegjeng som ikke blir holdt utenfor så ok for meg. men ikke ok om noen blir holdt utenfor.
Cornelianelia Skrevet 29. mai 2012 #4 Skrevet 29. mai 2012 Synes det er greit å ikke invitere alle hvis man skiller mellom barna på en måte som ungene også forstår. Alle i et kjønn på en avdeling, alle i et årskull, etc. Det er ikke greit å invitere alle unntatt en eller to på en avdeling. Det er å stenge noen ute. Man må ikke invitere alle på en avdeling, men man kan ikke stenge noen få ute.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2012 #5 Skrevet 29. mai 2012 Vi lot det stå til og inviterte alle 18....har plass....og det gikk fint. Organiserte leker og hadde god hjelp av min mor og to andre mødre. ....ja, jeg var sliten etterpå
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2012 #6 Skrevet 29. mai 2012 Vi har aldri invitert bare noen i en avdeling. Enten alle eller ingen, selv om jeg egentlig ikke har plass eller råd til det. Har ofte hatt to barnebursdager for å inkludere alle. Jeg syns det er veldig viktig, ettersom jeg har et barn som ofte var en av dem som ble ekskludert og vet hvor sårt det er gang på gang. Det er smittsomt det med å utelate noen, og ofte er det de samme som ikke blir sett på som "morsomme" å ha med. Syns det er en uting!
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2012 #7 Skrevet 29. mai 2012 Vi har alltid inviter f eks hele førskolegruppen, alle guttene på avd. Alle guttene i klassen eller hele klassen, alt ettersom.
It's all about me Skrevet 29. mai 2012 #8 Skrevet 29. mai 2012 Vi lot det stå til og inviterte alle 18....har plass....og det gikk fint. Organiserte leker og hadde god hjelp av min mor og to andre mødre. ....ja, jeg var sliten etterpå Vi også. Men så ville guttungen invitere noen på den andre avdelingen også....så da inviterte vi alle 18 der også Kom 25 og det var den enkleste bursdagen vi har arrangert siden de sysselsatte hverandre så bra. Faktisk angret vi at vi ikke hadde satt en halv time lengre i invitasjonen Men når det er sakt hadde jeg ikke reagert på hvordan HI gjør det. Så lenge det inviteres utenfor barnehagetid og det er et mindretall som blir invitert er det greit.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2012 #9 Skrevet 29. mai 2012 Syns det er så vanskelig, kunne ha invitert alle guttene på avdelingen, men han leker med ei jente på en annen avdeling han vil ha med i bursdagen, men da må jeg jo invitere hele den avdelingen hvis ingen skal bli utelatt! Eller er det ok å invitere guttene på hans avdeling og denne ene jenta? Bursdagen er om 2 uker, kunne jo gått med utebursdag i skogen, da har vi plass nok! Men vanskelig å styre været da! hi
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2012 #10 Skrevet 29. mai 2012 Å invitere en jente fra en annen avdeling er helt ok syns jeg. #6
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2012 #11 Skrevet 29. mai 2012 Vi har alltid invitert hele årskullet, jenta mi skal ha selskap til helgen og da er alle ungene født i 2007 bedt. Ber ikke hele avdelingen. Enten ber vi alle av samme kjønn, eller hele årskullet, i år blir de jo de som skal gå i førskolegruppe sammen til høsten. Skoleungene mine ber enten alle av samme kjønn eller hele klassen, sist leide vi gymsalen på skolen for 300 kr og hadde aktivitetsbursdag, var kjempegøy. Jeg synes fint du kan invitere alle guttene på avdelingen og en jente fra den andre avdelingen. Ingen som blir utelatt eller glemt da, bare en ekstra jente.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå