Gå til innhold

Læreren til jenta ringte meg nå...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fra jenta mi sin mobil, vel og merke. Fikk jo hjertet langt oppi halsen her! Hun skulle si fra at skolen sluttet 12.30 idag pga streiken. Jeg ble så forfjamsa at jeg ikke fikk sagt stort, men fikk sagt fra at det var derfor hun hadde mobilen med seg (hun får ikke lov ellers) og at hun skulle ringe meg når hun gikk hjem...

Eh, jeg forsto ikke hvorfor hun ringte? Og fra jentas mobil? Om det er sånn at de skal informere alle pr. tlf så må de jo bruke en annen telefon? Eller? Eller trodde hu jeg var så fjern at jeg ikke hadde fått det med meg ved å lese på hjemmesidene til skolen og kommunen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barn kan jo ofte vri litt på den beskjeden de har fått. Du sendte med mobi for at datteren skal holde deg informert. Datteren gir mobilen til læreren og ber ham informere mamma:-)

Tviler på at de bruker tid på å ringe alle...

Skrevet

Barn kan jo ofte vri litt på den beskjeden de har fått. Du sendte med mobi for at datteren skal holde deg informert. Datteren gir mobilen til læreren og ber ham informere mamma:-)

Tviler på at de bruker tid på å ringe alle...

Når jeg dro på morningen sa jeg at hun skulle gå hjem kl 12.30 når skolen slutta, og ringe meg når hun kom hjem. Hun fikk ikke mobilen med for å holde meg informert, men for å ringe meg når hun var vel hjemme: Må være alene hjemme i 2 timer idag, mot 30 minutter tidligere... Hun fikk og beskjed om å legge telefonen avslått i sekken (noe hun gjorde, for den var av 8.30)

Jaja, det var vel noe krøll da

Skrevet

Jo ! Dersom dette er første streikedag deres skole rammes, er skolen pliktig til å påse at alle elevene kommer seg trygt hjem.

Enten at de hentes av foreldrene, eller at de sendes hjem mot foreldrenes samtykke.

Det har ikke noe med å tro at du er fjern å gjøre, men rett og slett skolens ansvar. Jeg hadde blitt glad for at de passer på på denne måten.

At hun brukte din datters telefon kan nok være en misforståelse mellom læreren og datteren din f eks.

Skrevet

Jo ! Dersom dette er første streikedag deres skole rammes, er skolen pliktig til å påse at alle elevene kommer seg trygt hjem.

Enten at de hentes av foreldrene, eller at de sendes hjem mot foreldrenes samtykke.

Det har ikke noe med å tro at du er fjern å gjøre, men rett og slett skolens ansvar. Jeg hadde blitt glad for at de passer på på denne måten.

At hun brukte din datters telefon kan nok være en misforståelse mellom læreren og datteren din f eks.

åja, ok :) Det er første dagen den rammes ja. Bare skjønte ikke at hun ringte fra hennes mobil (ikke at det gjør noe altså). tenkte at om de satt med listene så brukte de en annen telefon :) Men da er det jo greit. Nå vet også hun at jenta mi skal gå hjem når det er slutt, så da er vel alt i skjønneste orden :)

Skrevet

Jeg ser ikke helt problemet med at de ringte deg fra hennes telefon. Det er vel ikke sånn at du tror de ringte alle foreldrene fra din datters telefon?

Skrevet

Hvorformåtte hun ha med mobilen på skolen hvis hun skulle ringe deg når hun hade kommet hjem? Da kunne jo like gjerne telefonen ligget hjemme. Ikke rart om læreren trodde du ønsket oppdatering.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...