Anonym bruker Skrevet 29. mai 2012 #2 Skrevet 29. mai 2012 Den er det, så kommer ikke før streiken er ferdig.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2012 #3 Skrevet 29. mai 2012 Står ikke noe om det på nav.no så det kan jeg ikke tenke meg at den gjør. Er nok kun lokale saksbehandlere som eventuelt er i streik, men det berører ikke oss som allerede er mottagere av barnetrygd
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2012 #4 Skrevet 29. mai 2012 Om de Nav-ansatte er i streik tenker du på. Nei, tror ikke det, står ikke noe på Nav sine sider hvertfall.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2012 #5 Skrevet 29. mai 2012 Nav driver jo med gå-sakte-aksjon stort sett hele året så hvorfor skal de streike nå?
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2012 #6 Skrevet 29. mai 2012 Nav driver jo med gå-sakte-aksjon stort sett hele året så hvorfor skal de streike nå? Hahahaha
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2012 #7 Skrevet 29. mai 2012 Barnetrygden ligger i et system som betales ut automatisk hver mnd. Det er ikke slik at vi som jobber på NAV sitter å betaler ut penger manuelt hver mnd.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2012 #8 Skrevet 29. mai 2012 Streiken skal ikke gå ut over liv og helse, og det er en del småbarns familier som er avhengige av barnetrygden for å få mat på bordet på torsdag.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2012 #9 Skrevet 29. mai 2012 Streiken skal ikke gå ut over liv og helse, og det er en del småbarns familier som er avhengige av barnetrygden for å få mat på bordet på torsdag. Burde kanskje ikke hatt barn da eller? Dersom ett par skarve tusenlapper utgjør fare for liv og helse?
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2012 #10 Skrevet 29. mai 2012 Streiken skal ikke gå ut over liv og helse, og det er en del småbarns familier som er avhengige av barnetrygden for å få mat på bordet på torsdag. Burde kanskje ikke hatt barn da eller? Dersom ett par skarve tusenlapper utgjør fare for liv og helse? Er du helt dust? Burde ikke hatt barn? Blir så oppgitt over sånne som deg! Folk kan ha vanskelige perioder i løpet av livet, kanskje det har vært ekstra utgifter noen mnder. Men det er jo vanskelig for deg å forstå, trangsynt som du er! Og om du ser på barnetrygda som noen skarve tuselapper, burde ikke du ha fått den i det hele tatt..
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2012 #11 Skrevet 29. mai 2012 Streiken skal ikke gå ut over liv og helse, og det er en del småbarns familier som er avhengige av barnetrygden for å få mat på bordet på torsdag. Burde kanskje ikke hatt barn da eller? Dersom ett par skarve tusenlapper utgjør fare for liv og helse? Er du helt dust? Burde ikke hatt barn? Blir så oppgitt over sånne som deg! Folk kan ha vanskelige perioder i løpet av livet, kanskje det har vært ekstra utgifter noen mnder. Men det er jo vanskelig for deg å forstå, trangsynt som du er! Og om du ser på barnetrygda som noen skarve tuselapper, burde ikke du ha fått den i det hele tatt.. Jepp, selvfølgelig burde ikke alenemødre som blir dumpet av utro drittsekker til fedre med en gang barnet kommer, og som ikke får noe avlastning, økonomisk eller praktisk, fra barnefaren som puler rundt på byen, hatt barn. Det burde alle vite vel? *knis*
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2012 #12 Skrevet 29. mai 2012 Streiken skal ikke gå ut over liv og helse, og det er en del småbarns familier som er avhengige av barnetrygden for å få mat på bordet på torsdag. Burde kanskje ikke hatt barn da eller? Dersom ett par skarve tusenlapper utgjør fare for liv og helse? Er du helt dust? Burde ikke hatt barn? Blir så oppgitt over sånne som deg! Folk kan ha vanskelige perioder i løpet av livet, kanskje det har vært ekstra utgifter noen mnder. Men det er jo vanskelig for deg å forstå, trangsynt som du er! Og om du ser på barnetrygda som noen skarve tuselapper, burde ikke du ha fått den i det hele tatt.. Jepp, selvfølgelig burde ikke alenemødre som blir dumpet av utro drittsekker til fedre med en gang barnet kommer, og som ikke får noe avlastning, økonomisk eller praktisk, fra barnefaren som puler rundt på byen, hatt barn. Det burde alle vite vel? *knis* Jeg begynner å bli så lei av sånne holdninger om alenemødre nå at jeg spyr snart. Jeg er alenemor, og den barnetrygda kommer veldig godt med. Og barnefaren var ikke utro å gikk ifra meg, han døde i en bilulykke når guttungen var 2 mnd, så takk for den!
☆☆☆ Skrevet 29. mai 2012 #13 Skrevet 29. mai 2012 Streiken skal ikke gå ut over liv og helse, og det er en del småbarns familier som er avhengige av barnetrygden for å få mat på bordet på torsdag. Tror ikke dette kommer under definisjonen liv og helse, selv om det er alvorlig at mange familier ikke får utbetaling de er avhengig av. Det finnes for mange måter å løse situasjonen på på kort sikt, f eks låne penger av naboen, krite på butikken, nødpenger fra NAV osv. For øvrig har jeg ikke hørt et pip om at barnetrygden rammes, og det virker temmelig usansynlig på meg...
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2012 #14 Skrevet 29. mai 2012 Hehe.. Hvordan kan noe som går automatisk rammes?
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2012 #15 Skrevet 29. mai 2012 Streiken skal ikke gå ut over liv og helse, og det er en del småbarns familier som er avhengige av barnetrygden for å få mat på bordet på torsdag. Burde kanskje ikke hatt barn da eller? Dersom ett par skarve tusenlapper utgjør fare for liv og helse? Er du helt dust? Burde ikke hatt barn? Blir så oppgitt over sånne som deg! Folk kan ha vanskelige perioder i løpet av livet, kanskje det har vært ekstra utgifter noen mnder. Men det er jo vanskelig for deg å forstå, trangsynt som du er! Og om du ser på barnetrygda som noen skarve tuselapper, burde ikke du ha fått den i det hele tatt.. Jepp, selvfølgelig burde ikke alenemødre som blir dumpet av utro drittsekker til fedre med en gang barnet kommer, og som ikke får noe avlastning, økonomisk eller praktisk, fra barnefaren som puler rundt på byen, hatt barn. Det burde alle vite vel? *knis* Jeg begynner å bli så lei av sånne holdninger om alenemødre nå at jeg spyr snart. Jeg er alenemor, og den barnetrygda kommer veldig godt med. Og barnefaren var ikke utro å gikk ifra meg, han døde i en bilulykke når guttungen var 2 mnd, så takk for den! Hvilke holdninger om alenemødre? Skjønner du ikke sarkasme og ironi eller? Innlegget var ment som ironisk tilsvar til henne som skrev at de som er avhengig av barnetrygd ikke burde ha barn, og tok for seg et av de verst tenkelige situasjoner der man ikke kunne forutse om å bli avhengig av barnetrygda etter at barnet er kommet til verden. Tragisk med det som skjedde med far til ditt barn, men innlegget gjaldt overhode ikke deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå