Gå til innhold

Vasker og stryker


~HelenMarie+3jenter~

Anbefalte innlegg

No har eg tatt fram alle klærne i str 50/56, gitt dei ein liten vask. Strøket og bretta dei. Godt med det som er gjort! Kor eg gleder meg til å møte babyen min. Håper jordmora tok rett om kjønnet for då er eg klar med alt.

Drømmer om fødsel rett som det er. Korleis fødselen går, ka kjønn det blir, kem den likna på..... åååå, måtte dei neste 69 +/- dagane gå fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg termin litt senere enn deg, ikke før 20.august, men har det absolut ikke travelt med å ordne noe som helst. Altså har alt av utstyr på plass, er bare å finne det frem og så vaske over en gang. Blir nok likt denne gangen som med nr 3, da hadde jeg det heller ikke travelt, vasket klær og ordnet til vugga+div annet i uke 37-38, hihi...Gikk opp for meg i dag at jeg faktisk ska igjennom ennå en fødsel og det om ikke altfor lenge, det kjenner jeg faktisk at jeg gruer meg til, går nok over når det nærmer seg ennå mer, men akkurat nå så har jeg ikke så lyst å tenke på det, nei...Her ventes det ennå en lillebror og ut i fra 3D ul så tror jeg han er ganske lik minste storebror, spennendes :)

 

Du må ha masse lykke til! måtte de neste 2 mnd gå fort :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, vi har en gutt fra før og venter en jente denne gangen... Så vi har ikke så mye "jenteklær" fra før, og har faktisk ikke kjøpt noe særlig enda helle :S Har 3-4 bodyer og 2 sparkebukser bare... men skal gå igjennom det vi har fra storebror å se hva som kan brukes. Merker jeg må få fua litt i gir, ja...

Men bilsete, vogn, seng og stellebord står jo klart da :)

 

Har termin 04.08 og gleder meg så til hun kommer... tiden kan liksom ikke gå fort nok, men har jo endel som gjenstår å få ordnet da... Så får vel bare utnytte tiden så godt jeg kan... Det er jo faktisk bare 9 uker igjen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig å få det gjort. Har født i uke 37+3 to ganger før. Fant litt energi i pinsa, og då kan eg bruke dagane seinare til å være tjukk og gravid og kokt i sommervarmen som garantert kommer sida eg skal være høggravid :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har vaska det meste opp for ei god stund siden, men er jo fordi eg venter to. Merke nå at eg neppe har klart så mye som eg klarte for noen uker siden. Det er jammen tung for tiden. Men syns det er greit å ha det gjort å være ferdi me det. Har ikke fått alt av utstyr på plass i leiligheta enda. Men kommer seg vel etterhvert. vogna bestilte eg i går. Føle eg har stort sett kontroll på resten av utstyret, bare eg får alt samla her å ikke litt hos alle eg får låne hos :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...