Gå til innhold
Det blir noen minutter nedetid og ustabilitet i perioden 11:30-11:45

Nå nærmer det seg ultralyd :D :D :D


lille_Harepus

Anbefalte innlegg

Jeg skal nå på fredag, men ikke før klokken 2. Syntes dagene går veldig sakte, kan det ikke bare bli helg nå? både gruer og gleder meg, det er for det meste sommerfugler i magen. Håper alt står bra til med lille venn, og at vi får vite kjønnet.

 

Noen andre som har vært eller skal denne uken? Eller snart ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal 8. juni. Kjenner nå som det nærmer seg er jeg veldig spent og gleder meg voldsomt.

 

Prøver å tenke på andre ting i mellomtiden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal 6. juni. gleder meg, men kjenner jeg begynner å grue meg litt å. har ikke hatt noe tidlig UL, så dette blir første gang. håper alt står bra til, og at h*n vil vise seg frem litt så vi ser kjønnet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende! masse lykke til alle sammen. oppdater når dere har vært, spennende å høre hva dere andre venter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal den 6 juni. Har gledet meg til den dagen i lang tid nå, men i forrige uke fikk jeg vite at mannen ikke kan bli med da han skal på kurs i Oslo. Vi fikk ikke bytta time heller, så da må jeg dra alene :/

Syns mest synd på mannen som hadde gledet seg til sitt første møte med spiren. Kanskje vi må dra på en privat ultralyd senere, slik at han kan få oppleve det han også. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12. juni her men har allerede vært på ul flere ganger og vet kjønnet :-D kjenner fremdeles ingen bevegelser og er i uke 18 og 2.gangs gravid men vet det er ei sprell levende jente der inne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal til mandag :) Gleder meg skikkelig. I natt drømte jeg at jeg var på ultralyd og fikk se at vi venter en jente. Hehe. Blir spennende å se om jeg har sanndrømt :) Sambo er overbevist om at vi får en gutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal ikke på ultralyd før den 26. juni.. Virker så lenge til! Håper tiden flyr, gleder meg masse :) Blir spennende å se om de klarer å se kjønnet. Håper litt på jente, siden jeg har en gutt fra før, men det har selvfølgelig ikke noe å si :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har fått time til ultralyd 21/06.

foreløpig veldig lenge til, men håper dagene går fort nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal til mandag :) Gleder meg skikkelig. I natt drømte jeg at jeg var på ultralyd og fikk se at vi venter en jente. Hehe. Blir spennende å se om jeg har sanndrømt :) Sambo er overbevist om at vi får en gutt.

 

Jeg sanndrømte forresten :-) Det blir en jente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12. juni her men har allerede vært på ul flere ganger og vet kjønnet :-D kjenner fremdeles ingen bevegelser og er i uke 18 og 2.gangs gravid men vet det er ei sprell levende jente der inne

Kan jo være at du har en "rolig" jente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle egentlig 13.juni, men så må samboeren min på et viktig kurs den dagen, så jeg fikk flyttet timen til fredag 15.istede. Og hormonell som jeg er var det en tøff kamel å svelge...har telt ned til den 13.juni i 3 uker nå, og to dager ekstra virker seriøst som en hel evighet:( Så nå sitter jeg å synes synd på meg selv! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ahh nå er det ikke lenge igjen ... 11 juni !!! var på en kjapp ulyd i helga kjente ikke liv på et par 3 dager så ble brått meget bekymret .. doppler funka ikke heller... men viste seg på u.lyd at livmor lå på framre vegg(90% av babyens bevegelser blir da borte jeg kjenner de ikke..) og babyen innafor var sprell levende!!!!!!!!!!!!! men ellers ble lite annet sjekket så gleder meg til 11 nå altså syns tida fram dit går uuuuuutrolig sakte...var hos jordmor i dag og hun fikk heller ingen hjertelyd i doppleren det er et stort savn for meg nå i uke 19 å enda ikke hørt hjertet til'' lille''<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

. jeg spurte etter puls å hjerte lyd på ultralyden i dag - og hun satte på for meg med en gang :))) og alt ellers var så bra som bare det !!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på ultralyd, ser ut til at det blir en jente!

Frisk og fin, alt så bra ut :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på ultralyd, ser ut til at det blir en jente!

Frisk og fin, alt så bra ut :D

hei grynet:) ser du fikk termin 4 nov i dag. hva sto det på ta blå ultralyd sjemaet med hvilken uke/dag du var fullgått??? lurer slik hvilken d jeg er på sjø. for har termin 3.nov, :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på ultralyd, ser ut til at det blir en jente!

Frisk og fin, alt så bra ut :D

hei grynet:) ser du fikk termin 4 nov i dag. hva sto det på ta blå ultralyd sjemaet med hvilken uke/dag du var fullgått??? lurer slik hvilken d jeg er på sjø. for har termin 3.nov, :)

 

Jeg fikk bare datoen tror jeg, og at ingen avvik var registrert.

Resultatet her samsvarte også med tidlig ul i uke 9, 11 og 13.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...