Cimorene Skrevet 29. mai 2012 #26 Skrevet 29. mai 2012 Synes ødelagt, overbleket hår er harry. Og de som sminker seg med spade i steden for sminkekoster og gjerne har den fine linja langsmed kjeven etter foundationskillet. Foreldrene mine hadde matchende grilldresser på 80-tallet, sånn turkis, knall rosa og gul, superharry. Husker jeg skjemtes allerede da. Synes også de som ikke pakker snusen ordentlig ser harry ut, snus som renner nedover tennene når de smiler, mm
Gjest Heartbroken Skrevet 29. mai 2012 #27 Skrevet 29. mai 2012 Danseband- og countryfestivaler. Klær med leopard og sebratrykk. Crocks (skives det slik) utendørs. Bleika hår med ettervekst. Singlet på menn. Pimpa biler. Menn i bar overkropp og dongeribukse. Damer i joggis og med falske LV vesker. Røyking. Rødvin på kartong (har man ikke råd til ordentlig vin, drikker man for mye )
Strandloppa og lillebror Skrevet 29. mai 2012 #28 Skrevet 29. mai 2012 Folk med overnappa øyebryn, som tegner en strek der de var en gang. Fryktelig harry. Og jeg må henge meg på gulbleika hår, Evt hår bleika helt hvitt med ettervekst. Grøss og gru. Og selvfølgelig rånere med rånerbiler som bråker unormalt mye.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2012 #29 Skrevet 29. mai 2012 * Røykere * Voksne folk som snakker om hvor mye de drakk i helga. * Folk som står i kassa i butikken og roper høyt for få noen til å komme og ta tippinga. * å tilbringe hele lørdagen på kjøpesenter med hele familien. * Campingferie med campingvogn som står fast på en campingplass, og der vognene ligger så tett i tett at det er som en liggende høyblokk. Synes ikke det er harry å reise rundt med campingvogn. Da får man jo opplevd nye steder.
Bee&Alie Skrevet 29. mai 2012 #30 Skrevet 29. mai 2012 (endret) Haha! Jeg liker harry jeg! ;D Sikkert pga at jeg er trønder... trønder rock, tattiser, festivaler i HARRY festival antrekk, HB osv <3 Men balerina sko, forskjellige farger på bikini topp og truse, taco og røket laks??? DEN ser jeg ikke! Jeg er harry! Endret 29. mai 2012 av tr.trolla
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2012 #31 Skrevet 29. mai 2012 Folk som sier "white trash". Hender jeg ser noen skriver sånt i innlegg her inne. Finnes ikke mer harry!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå