Gå til innhold

Musefletter på voksne damer?!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, hvordan er du på håret til hverdags?

 

Verste jeg ser er musefletter / fletter på damer.. Hva er det verste du sser av frisyrer`?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.Liker bedre ala Løkkeberg.

Skrevet

Syns musefletter kan være fint på voksne også jeg. Det verste jeg ser er veldig fett hår.

Skrevet

Hvordan definerer du "voksne damer", da?? Jeg er selv straks 39 og kan godt finne på å bruke musefletter!

Gjest Mentha & Junior
Skrevet

Hanekam som har vokst seg "litt" for lang, så den ikke klarer å holde seg oppreist.

Ellers er jeg vel ganske altetende når det kommer til frisyrer. Det er generelt når en frisyre som ellers ville hatt tendenser til å være kul ikke blir vedlikeholdt at jeg kjenner jeg må jobbe hardt for å dra til meg blikket.

Skal nevnes at jeg har hatt endel rare frisyrer selv, og at jeg ser på hårfrisyrer som det minst farlige å eksperimentere med, siden det tross alt vokser ut igjen de aller fleste gangene.

 

Ellers er jeg ganske så kjedelig på håret til hverdags. Oppklippet og pannelugg. Juhu.

Skrevet

Jeg bruker musefletter på ski og hyttetur. Deilig å få håret enda og penere når man kanskje ikke får vasket håret like ofte...

 

Synes derimot utvekst etter farging og bleking er grisestygt!

Skrevet

Synes fletter kan være fint på voksne damer også.

Det verste jeg ser er mannfolk med langt hår, spesielt om de har hestehale eller noe..

 

Jeg er ikke så kresen på hårfrisyrer til andre mennesker da :P

Skrevet

Fletter på voksne damer er da ikke stygt. Bare ta henne som spiller i NCIS og er over 50, hun er råtøff med de stramme museflettene sine :) Det JEG synes er teit, er at mange klipper håret helt kort i det de bikker 40.

Skrevet

Jeg liker fletter også på voksne damer.

Skrevet

Pene, lyse, fagre jenter med "synnøve finden" look er jo kjempenydelig.

 

Jeg jobbet på et spisested en gang, med en jente som hadde håret sånn. Da var det en liten gutt på 4-5 år som utbrød : "Mamma se, der er hun som er på osten!"

 

Synes den var litt søt jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...