Gå til innhold

Dere som har barn med mobil


Anbefalte innlegg

Skrevet

har de kontantkort eller abonnement? og isåfall hvilket abonnement har de?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kontantkort!

 

Da har mor mest kontroll føler jeg og de kan ikke bruke i det uendelige også dumper det ikke plutselig en kjemperegning ned i posten som jeg må betale.

Skrevet

Kontantkort og fri familie, så det er gratis å ringe meg og pappaen.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Kontantkort.

 

Nå har den ikke vært brukt så mye, men fra og med i morgen har hun ikke SFO så jeg må ringe henne når hun skal gå, og hun må sende meg en sms/ringe når hun kommer på skolen. Samme når hun går hjem etter skolen. Utover det får hun ikke bruke den til så mye. Kjøpte den vel for 6 mnd siden med et kontantkort på 200 kr. Hun har 30 igjen :) Og mesteparten har gått i å sende sms til meg og mannen alla "glad i deg" :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...