Anonym bruker Skrevet 28. mai 2012 #1 Skrevet 28. mai 2012 Jeg tror utilregnelig, men håper inderlig tilregnelig.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2012 #2 Skrevet 28. mai 2012 Jeg tror dust, men håper på tilregnelig...
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2012 #3 Skrevet 28. mai 2012 Jeg tror han blir dømt utilregnelig. Det virker som om det går den veien. Jeg håper han blir dømt som det han er, synes det blir tullete å håpe på noe annet.
Gjest Sekretøsa Skrevet 28. mai 2012 #4 Skrevet 28. mai 2012 Det er ikke viktig for meg så lenge den mannen aldri slipper ut på gata igjen.
Tabitha Skrevet 28. mai 2012 #5 Skrevet 28. mai 2012 Siden kommisjonen ikke har bedt om noen tilleggserklæring, betyr visst det at de har godkjent sakkyndig utredning nr. 2... men vi får vite mer om det i morgen eller i de neste dagene. Håper at retten vil legge vekt på at politiet sier at terroren var veldig omfattende til å være utført av en person. Det betyr at han virkelig har villet dette og jobbet hardt for det. Men til sjuende og sist er det viktigste at han blir holdt bak murene, som de over også skriver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå