Anonym bruker Skrevet 28. mai 2012 #1 Skrevet 28. mai 2012 Er på utkikk etter navn til den nye kleinspitz-tispa vår
LillaGorilla♥♥ Skrevet 28. mai 2012 #2 Skrevet 28. mai 2012 Har en hann jeg da, og han heter Findus til daglig- eller Apoletanos ZoomZoom til pent da.
Gjest Ziva Skrevet 28. mai 2012 #7 Skrevet 28. mai 2012 Tanja (2 stykker med det navnet) Ciba Shiba Teal'c (hannhund) Iris Når den TJT'n kommer i hus skal hun hete Ziva.
Frøken Ubesluttsom Skrevet 28. mai 2012 #8 Skrevet 28. mai 2012 Har ikke hund nå, men liker Kita og Roxy godt som bikkjenavn.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2012 #18 Skrevet 28. mai 2012 Sam, men det er jo et guttenavn da Det trenger det ikke være! Sam, kort for Samantha vettu
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2012 #19 Skrevet 28. mai 2012 Jeg har ikke hund, men naboens heter Eddie. Hører det ganske ofte.... ;-)
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 28. mai 2012 #20 Skrevet 28. mai 2012 Jeg har hatt 4 hunder og de het: Matti,Ville, Trixi og Buck. Og jeg hadde en katt en gang som het Siri Madonna. Men hva med: Dixi Mira Arna Ruth Rina Rufsa Maxi Nera Nala Cleo Happy Hira Bodil Tanja Cindy
AdrenaLine Skrevet 28. mai 2012 #21 Skrevet 28. mai 2012 Vår heter Bono. Jeg er som dere skjønner fan Om vi får flere hunder skal de hete Bajass og Baluba.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2012 #25 Skrevet 28. mai 2012 Vår heter Bono. Jeg er som dere skjønner fan Om vi får flere hunder skal de hete Bajass og Baluba. Vår heter Bibapelouba. Biba til daglig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå