Gå til innhold

Hva heter hunden din?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på utkikk etter navn til den nye kleinspitz-tispa vår :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en hann jeg da, og han heter Findus til daglig- eller Apoletanos ZoomZoom til pent da. ;)

Gjest Kira med en av hver
Skrevet

Kira...derav nicket mitt :-)

Skrevet

Tanja (2 stykker med det navnet)

Ciba

Shiba

Teal'c (hannhund)

Iris

 

Når den TJT'n kommer i hus skal hun hete Ziva.

 

Skrevet

Har ikke hund nå, men liker Kita og Roxy godt som bikkjenavn.

Skrevet

Gaisa (fjelltopp på samisk)

Skrevet (endret)

Felia :)

 

Endret av Mama!
Skrevet

Sam, men det er jo et guttenavn da ;)

Skrevet

Sam, men det er jo et guttenavn da ;)

 

Det trenger det ikke være! Sam, kort for Samantha vettu :D

Skrevet

Jeg har ikke hund, men naboens heter Eddie. Hører det ganske ofte.... ;-)

Skrevet

Jeg har hatt 4 hunder og de het: Matti,Ville, Trixi og Buck. Og jeg hadde en katt en gang som het Siri Madonna.

 

Men hva med:

Dixi

Mira

Arna

Ruth

Rina

Rufsa

Maxi

Nera

Nala

Cleo

Happy

Hira

Bodil

Tanja

Cindy

Skrevet

Vår heter Bono. Jeg er som dere skjønner fan ;)

 

Om vi får flere hunder skal de hete Bajass og Baluba.

Skrevet

Vår heter Bono. Jeg er som dere skjønner fan wink.png

 

Om vi får flere hunder skal de hete Bajass og Baluba.

 

Vår heter Bibapelouba. Biba til daglig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...