Anonym bruker Skrevet 28. mai 2012 #1 Skrevet 28. mai 2012 Jeg har masse symptomer på å være gravid. Lurer på om flere har vært borti det samme? Men problemet er at jeg får negativ på utallige hjemme tester. Jeg er for tiden utrulig sliten, vil gjerne sove hele tiden. Murring i underlivet og er ofte kvalm på ettermiddagen og kvelden, brystene er også ømme. Vet ikke helt om jeg skal være glad eller nervøs. Vi har hvert kjærester i litt over 1 år og merker at jeg murrer litt inne i magen om hva skjer vis jeg blir alene om dette barnet også. Eneste jeg vet at han vil stille 110 % for barnet og er ekstremt flink med sønnen jeg har ifra før. Har tatt blodprøve nå på fredag og venter på svar der. Men syns det er utrulig rart at det ikke vises på urintester. Sist gang jeg hadde mens blødde jeg kun 1 dag. Så forventer mens i måndes skifte så gjett om det e litt spenning for om den kommer eller ikke.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2012 #2 Skrevet 22. juni 2012 Hvis du nettopp har blitt gravid, kan det være at det ikke gir utslag på testen enda. Det skal visst gi bedre utslag om du tar testen på morgen enn senere på dagen. Så det kan være at du er gravid selvom det ikke gir utslag. Og etter jeg hadde skrevet det så jeg at det er en stund siden du var her inne, så nå har du vel allerede funnet det ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå