Anonym bruker Skrevet 28. mai 2012 #1 Skrevet 28. mai 2012 For en stund siden klippet jeg håret mitt til en sidecut. Jeg hadde hatt lyst til dette lenge, fordi jeg rett og slett har mange mange ting som jeg har lyst til å gjøre...før jeg blir for gammel. Og fordi at jeg testet ut mye før jeg giftet meg, men forandret meg endel da jeg traff mannen min. Uansett...dette ville jeg prøve og ble ikke helt fornøyd, men var kjempeglad for å ha gjort det. Har flere ting på lista mi. Så til poenget...en av mine nyere venninner, som jeg ikke har kjent så veldig lenge, og som egentlig ikke kjenner meg så godt som person..annet enn litt mer enn overfladisk...snakket tilfeldigvis om denne klippen min da vi var ute her for litt siden (over ett år siden jeg klippet meg). Da sa hun at hun hadde snakket med sin frisør om dette; at hun kjente en person som hadde en helt vanlig stil, men som klippet seg til en sidecut...og fortalte meg at frisøren da hadde sagt at også han syntes at man måtte ha en litt rocka stil for en slik klipp. Det er forsåvidt greit for meg at andre har en mening om slikt...bryr meg absolutt ikke. Det som egentlig irriterte meg var at denne venninnen følte seg "nødt" til å snakke med sin frisør om at denne klippen ikke passet meg, og så i tillegg så seg nødt til å fortelle meg om at han var enig. Var ikke det litt spesielt av henne? Altså...det hender også meg at jeg snakker med andre om andre...men jeg forteller ikke dette tilbake til personen jeg snakket om.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2012 #4 Skrevet 28. mai 2012 Spesielt. Meget spesielt. HI Synes du virkelig det? Har tenkt at kanskje det er jeg som overreagerer...men i det hun sa det så blåste jeg i det...jeg bare tenkte; det var da ikke så veldig pent å si. Men jeg vet jo hvorfor jeg gjorde det og det holder for meg. Andre kan mene akkurat hva de vil...jeg er ferdig med å bry meg om hva andre sier.
Gjest Kira med en av hver Skrevet 28. mai 2012 #5 Skrevet 28. mai 2012 Kan jo være at denne damen var litt misunnelig på at du faktisk turte, derav kommentaren. Man trykker ofte andre ned for å føle seg selv bedre vet du. Så drit i det
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2012 #6 Skrevet 28. mai 2012 Veldig sært, synes jeg, men det sier jo bare noe om henne, ikke om deg! Hun må jo mangle antenner på både det ene og det andre området. En ting er å nevne det for frisøren (selv om jeg synes det er litt merkelig å bry seg nok til å gjøre det), men å si det til deg er jo helt merkelig. Blås i det, og vær stolt av at du gjør det du selv har lyst til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå