Nemo_ Skrevet 28. mai 2012 #1 Skrevet 28. mai 2012 Jeg blødde kraftig første dagen, 5 timer etter pillene ble satt...det kom klumper og masse blod den kvelden....Men avtok fort....Nå, 5 dager etter blør jeg så godt som ingenting....føler at det er litt for kort periode å blø!??
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2012 #2 Skrevet 28. mai 2012 Leit at du mistet,kjære deg Hvor langt på vei var du? Vanskelig å si om alt av svangerskapsrester er ute, da noen har vekslende blødning...kan du ikke be om UL hos gyn,for å se at alt er ute? -slik at du kan bli ferdig med det...mange er uheldige med cytotec jævelskapen, og lør av og på før det etter lang tid blir funnet rester...stor påkjenning å gå sånn=/ Se om det avtar helt ne nærmeste dagene, evt be om UL? Lykke til
Nemo_ Skrevet 28. mai 2012 Forfatter #3 Skrevet 28. mai 2012 Ja, veldig trist var 12 uker på veg...men spiren døde i uke 8 ca...jeg skal til syden om 4uker og vil jo helst slippe å bli syk ell no pga rester der nede....må nok ringe å høre om å få en time til ul ja... takk for svar forresten
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2012 #4 Skrevet 30. mai 2012 Ja, veldig trist var 12 uker på veg...men spiren døde i uke 8 ca...jeg skal til syden om 4uker og vil jo helst slippe å bli syk ell no pga rester der nede....må nok ringe å høre om å få en time til ul ja... takk for svar forresten Trist å lese :( Håper det går bra med deg, og at du får time til UL raskt. Lykke til videre,og riktig god tur til syden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå