Gå til innhold

Hvor lenge blødde du etter din MA og cytotec kur???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blødde kraftig første dagen, 5 timer etter pillene ble satt...det kom klumper og masse blod den kvelden....Men avtok fort....Nå, 5 dager etter blør jeg så godt som ingenting....føler at det er litt for kort periode å blø!??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leit at du mistet,kjære deg :(

Hvor langt på vei var du? Vanskelig å si om alt av svangerskapsrester er ute, da noen har vekslende blødning...kan du ikke be om UL hos gyn,for å se at alt er ute? -slik at du kan bli ferdig med det...mange er uheldige med cytotec jævelskapen, og lør av og på før det etter lang tid blir funnet rester...stor påkjenning å gå sånn=/

Se om det avtar helt ne nærmeste dagene, evt be om UL?

Lykke til :)

Skrevet

Ja, veldig trist :( var 12 uker på veg...men spiren døde i uke 8 ca...jeg skal til syden om 4uker og vil jo helst slippe å bli syk ell no pga rester der nede....må nok ringe å høre om å få en time til ul ja...:) takk for svar forresten :)

Skrevet

Ja, veldig trist sad.png var 12 uker på veg...men spiren døde i uke 8 ca...jeg skal til syden om 4uker og vil jo helst slippe å bli syk ell no pga rester der nede....må nok ringe å høre om å få en time til ul ja...smile.png takk for svar forresten smile.png

Trist å lese :(:( Håper det går bra med deg, og at du får time til UL raskt. Lykke til videre,og riktig god tur til syden!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...