iskaffe ♂ ♀ Skrevet 28. mai 2012 #1 Skrevet 28. mai 2012 skal en tur i sommer, har to barn på 1 og 5. trenger man to dagers pass, eller rekker man se alt på en dag? har ikke vært der siden jeg selv var liten, så husker ikke hvor stort det er
1jente2gutter Skrevet 28. mai 2012 #2 Skrevet 28. mai 2012 Du bør ha 2 dagerspass,rekker ikke over alt på 1 dag! Barna blir slitne og dere blir slitne! Vi tok dyrene den ene dagen og resten den andre dagen
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 28. mai 2012 #3 Skrevet 28. mai 2012 vi har kjøpt 3 dagers pass, kombi da, slik at vi slipper å stresse for å rekke alt. Dyreparken er stoooor, og det kan være ventetid på ting (tømmerrenna, sabeltannskuta osv) og da går tiden fort.
Fire småtroll Skrevet 28. mai 2012 #4 Skrevet 28. mai 2012 Det blir fort mye stress om du bare skal være der en dag. Det er nok mulig å rekke alt på en dag, men da blir det lite kos og lek, da må dere frese fra det ene til det andre og ikke ta dere særlig god tid ved hver ting. Vi pleier å være i dyreparken minst to dager, da slipper du se på klokken og bli "stresset" av alt dere ikke rekker om dere ikke går videre med en gang. Parken har vokst mye siden jeg var liten ihvertfall, og ungene vil gjerne ha en god og lang rast ved en av de stoooore lekeplassene, greit å ha tid til det også.
Venja Skrevet 28. mai 2012 #5 Skrevet 28. mai 2012 Kommer an på om dere skal i badeladet også, eller bare se på dyra. Vi har vært der to ganger med barna og har brukt en dag i parken. Har brukt hele dagen og kost oss. Ikke stresset med å se/prøve alt, men tatt det vi har hatt mest lyst å se først og vandret rundt. Etter en hel dag i parken er du fornøyd og har ikke lyst å gå der en hel dag til er min erfaring. Også kommer det jo selvsagt litt an på været Skal dere i badelandet også så ville jeg hatt to dagers pass.
iskaffe ♂ ♀ Skrevet 28. mai 2012 Forfatter #6 Skrevet 28. mai 2012 Ok, vi er to voksne og to barn, noen som har forslag til billig overnatting? skal overnatte i to dager. Noen som har erfaring med hamre familiecamping?
NoraLill82 Skrevet 28. mai 2012 #7 Skrevet 28. mai 2012 Tenker kanskje at to dager i dyreparken er mest for de voksnes skyld..? Var der i sommer med noen slektninger, blant andre en gutt på 5 år. Andre dagen var han sur og grinete og ville tilbake til de samme attraksjonene og dyrene. Men badelandet er jo kjempebra andre dagen, så kommer kaptein sabeltann med skuta si i vannet utenfor badeland og skyter med kanoner, veeldig spennende! Hamresanden er bra! Har bodd i de nyeste leilighetene, med 2 soverom, steamdusj og hems, anbefales.
iblm Skrevet 29. mai 2012 #8 Skrevet 29. mai 2012 ikke mindre enn 2 dager!! vi har vært der to ganger, to år på rad, og har hatt 3 dagers pass. dere trenger god tid, kikke, kø, spise, og rusle...
solstråle- g09 og ?12 Skrevet 29. mai 2012 #9 Skrevet 29. mai 2012 Vi var i parken i fjor og skal igjen i år, fikk ikke sett en tredjedel fordi det ikke akkurat nytter å haste avgårde med to små hadde nok tatt to dagers passet Det skal være en campingplass ikke så langt i fra,søk på google men det bør bestilles raskt, vi bestillte hotell i mars og da var vi heldige vi fikk plass, i fjor skulle vi campe men alt var opptatt, og da ringte vi i april
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 29. mai 2012 #10 Skrevet 29. mai 2012 skal en tur i sommer, har to barn på 1 og 5. trenger man to dagers pass, eller rekker man se alt på en dag? har ikke vært der siden jeg selv var liten, så husker ikke hvor stort det er Du må minst ha et 2 dagers pass! Og det er ikke for de voksnes skyld Har vært i parken endel, og man rekker ikke alt på 1 dag. Da må man i såfall haste gjennom alt, og ikke er jeg sikker på at ungene får tatt alt de vil heller. Det er lange køer ved blandt annet Nilen(tømmerrenna), Rute 1, Bob-banen, bilbanen og båtturen med Den Sorte Dame. Det langt å gå for små bein, og skal ha man ha med seg mating av løvene, foring i Nordisk vilmark og showet i Kardemommeby får man det travelt! Leking i Jungelland og kose seg oppe på Ku-toppen, tiden går fort! Vi hadde 3 dagers pass, og brukte da litt av den ene dagen i Badeland. Resten av tiden brukte vi på å se på dyra, stå i kø på atraksjoner, spise, se på show og foringer. Ungene storkoste seg, og fikk rusle i sitt eget tempo. Sett alt de ville og tatt alt de ville. Jeg stemmer for 3 dagers pass!
Cornelianelia Skrevet 29. mai 2012 #11 Skrevet 29. mai 2012 Man rekker ikke alt på en dag, nei. Det blir stress og mas. Men det går fint an å være der én dag, og så tenke at man rekker det man rekker. Om man er der fra morgen til kveld, så får man sett masse og hatt mye moro. Både store og små er slitne etter én dag i en slik park.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå