Gå til innhold

leser dere mye eller lite bøker for dere selv??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har aldri hvert fan av å lese for emg selv. aldri hatt problem med å lese for barna. men i det siste har jeg oppdaget at det fins mange fine bøker.

jeg har begynt å lese mer og mer bøker.

lurer på om andre leser mye eller lite bøker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lite. Og det selv om jeg er i ferd med å avslutte en master i litteratur. Har rett og slett ikke tid. Håper det endrer seg snere.

Skrevet

Ja, har alltid en bok på gang. Men er så trøtt for tiden at ejg stort sett sovner etter to sider.

Skrevet

Jeg leser mye, alltid gjort det. Har vokst opp med fulle bokhyller i alle rom, og håper jenta mi også vil sette pris på alt man kan oppleve og lære mellom to permer!

Gjest Miryks
Skrevet

Jeg leser mye. Følger nå fire forskjellige bokserier. Er ei stund til neste kommer ut, så da koser jeg meg med bøker jeg har lest tidligere frem til det skjer ;)

Må gå ned 6 kg til jeg kan kjøpe neste bok uansett (har det som mål), så jeg har litt å jobbe mot :P

Skrevet

Det går veldig i perioder. Noen perioder leser og leser jeg. Nå har jeg ikke lest ut en bok på flere mnd. Tipper jeg leser ganske gjennomsnittlig mye.

Skrevet

jeg leser masse. alltid gjort. leste i timesvis i smug på natta da jeg var fra sånn 13 år. mest lettere underholdning da desverre, mye fantasy, romantiske romaner og sånn. og leser masse for guttungen. og høyt for mannen min (som er dyslektiker)

Skrevet

Det går i perioder. Som regel leser jeg hver kveld i senga, og det har jeg sikkert gjort siden jeg var 7.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg leser mye på sommeren. Kjøpte en bok på lørdag som jeg var ferdig med i går. Må kjøpe fler, he he:) på vinteren leser jeg sjeldent...

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Har alltid vært en lesehest og leser mye bøker

Skrevet

Helt avhengig av bøker, har alltid en bok på gang og slik har det vært siden jeg lærte å lese.

Skrevet

Jobber i bokhandel jeg, så å lese er en del av jobben min.

Jeg elsker å lese, leser bestandig, gjerne istedenfor å se tv. Elsker når det kommer kunder som vil ha anbefalt en bok, og særlig når det kommer kunder som leser mye selv og har tid til å diskutere litt med meg ;)

Jeg leser vel i snitt 2 bøker i uken tenker jeg. Denne pinsen har jeg lest to bøker, Lobotomisten som er en debutbok fra norsk forfatter og Tilbake til livet som er den nyeste boken til Lori Lansens.

Skrevet

Jeg føler også at tiden ikke strekker til. Jeg er også en som heller vil skrive enn å lese, men siden jeg deler tekster med andre skrivere får jeg jo også lest en del:)

Er også student, så mye av tiden går jo med til å lese faglitteratur.

Sommerferien er, endelig, en tid der jeg får lest mye mer:)

Gjest Miryks
Skrevet

...hvorfor det?

Om jeg jobber i en matbutikk, vil jobben min da være å spise? Evt lage mat? (o:

Skrevet

Miryks: jeg syns det er kjekt at de jeg møter i bokhandelen har lest bøker og eks kan anbefale bøker ev si litt om den eller anbefale bøker i samme kategori.

Ellers elsker jeg å lese og har alltid gjort det. Alltid en stabel på nattbordet:-)

Leser heller en god bok enn å se tv.

Skrevet

...hvorfor det?

Om jeg jobber i en matbutikk, vil jobben min da være å spise? Evt lage mat? (o:

Hehe, for oss som jobber i butikk/som selgere er varekunnskap viktig for å kunne gjøre en god jobb.

Om jeg ikke kjenner bøkene kan jeg jo ikke anbefale deg en bok når du kommer og skal ha en gave til din svigerfar som fyller 63 år kan jeg vel ;)

Som ansatt i matbutikk er du kanskje ikke selger på samme måte? Men om en dame spør deg om hjelp og vil vite forskjellen på to forskjellige syltetøy eller hvor melet står kan du forhåpentligvis hjelpe?

Jeg kunne nok også kommet langt ved å bare anbefale de tre første bøkene på bestselgerlisten og å vite litt om hva som står bakpå bøkene, men mange av mine kunder setter stor pris på at jeg faktisk vet litt om årets utgivelser og har lest veldig veldig mange av dem selv.

Skrevet

Er en periodeleser. Nå har jeg så mye pensum jeg må lese, så får nesten dårlig samvittighet om jeg leser noe annet. Rart med det. Får ikke den samme dårlige samvittigheten når jeg kaster bort tida på hjernedød tv-underholdning ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...